[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Vooralsnog geen winnaar, maar ook geen uitgebreid poster.
Kan me wel iets van de kritiek voorstellen, maar lijkt me wel lastig. Neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat er leden zijn die enkel oneliners plaatsen.

Je kunt het eigenlijk nooit goed doen, in ieder geval wil ik de winnaars van harte feliciteren met de mooie prijzen.

Ik kan hier nix over zeggen... ben zelf een newbie. Nog nat achter m'n oortjes op dit forum.
Kan alleen de winnaars van harte feliciteren! :D

Ik snap jullie punten jongens, want het is nu eenmaal jammer als je niet wint en anderen wel ziet winnen die je verder weinig of niets ziet posten. Voor deze actie is het een loterij en met 400+ inzendingen, is de winkans nu eenmaal niet groot.

Vuurwerkcrew is een open forum, veel leden lezen enkel mee, maar nog véél meer mensen lezen mee zonder lid te zijn. In dit geval moet je in ieder geval wel lid zijn van het forum, maar dat is dan ook de enige filter zo ongeveer.
Vaak wordt er bewust niet voor Facebook-acties gekozen door winkeliers en importeurs die via VWC prijzen weggeven, want dan bereiken ze in ieder geval de personen die lid zijn van VWC en niet iedereen op Facebook waarbij ook velen die niets met vuurwerk hebben. :wink:

Wanneer wij een prijsvraag of winactie opstellen, is dit in volledig overleg met de winkelier of importeur. Zij beslissen wie er mee mag doen, een filter voor een minimale tijd dat je lid moet zijn, wordt eigenlijk nooit meer voorgesteld.
Wie er daadwerkelijk winnen, kan door ons, maar ook door de winkelier of importeur zelf geloot worden (of gekozen bij slagzinnen). Vaak doen wij dit, wij kunnen de winkelier of importeur ook laten zien hoe wij dit gedaan hebben zodat het echt eerlijk gaat.

Er is bijvoorbeeld ook (vrijwel) altijd een filter dat crewleden uitgesloten zijn van deelname. Wat eigenlijk ook voor ons jammer is, want diegene die de prijsvraag opstelt, is vaak de enige die de antwoorden daadwerkelijk weet, de rest niet. En zoals bij een actie als deze, heeft iedereen gelijke kansen, omdat het puur een loterij is, ook een crewlid zou dan dezelfde kans hebben. :wink:

Duidelijk en eerlijk verhaal.
Ik sluit me helemaal aan dat dit al een veel leukere manier is van verloten dan via Facebook, waar je hele volkeren hebt die alleen maar azen op gratis spullen wat het dan ook is. Nu bereik je tenminste de doelgroep. :)

Idd wel bal dat jullie eigenlijk nooit zelf iets kunnen winnen...
Blijft er nooit iets aan de strijkstok hangen voor jullie ? :p

Ik snap jullie punten jongens, want het is nu eenmaal jammer als je niet wint en anderen wel ziet winnen die je verder weinig of niets ziet posten. Voor deze actie is het een loterij en met 400+ inzendingen, is de winkans nu eenmaal niet groot.

Vuurwerkcrew is een open forum, veel leden lezen enkel mee, maar nog véél meer mensen lezen mee zonder lid te zijn. In dit geval moet je in ieder geval wel lid zijn van het forum, maar dat is dan ook de enige filter zo ongeveer.
Vaak wordt er bewust niet voor Facebook-acties gekozen door winkeliers en importeurs die via VWC prijzen weggeven, want dan bereiken ze in ieder geval de personen die lid zijn van VWC en niet iedereen op Facebook waarbij ook velen die niets met vuurwerk hebben. :wink:

Wanneer wij een prijsvraag of winactie opstellen, is dit in volledig overleg met de winkelier of importeur. Zij beslissen wie er mee mag doen, een filter voor een minimale tijd dat je lid moet zijn, wordt eigenlijk nooit meer voorgesteld.
Wie er daadwerkelijk winnen, kan door ons, maar ook door de winkelier of importeur zelf geloot worden (of gekozen bij slagzinnen). Vaak doen wij dit, wij kunnen de winkelier of importeur ook laten zien hoe wij dit gedaan hebben zodat het echt eerlijk gaat.

Er is bijvoorbeeld ook (vrijwel) altijd een filter dat crewleden uitgesloten zijn van deelname. Wat eigenlijk ook voor ons jammer is, want diegene die de prijsvraag opstelt, is vaak de enige die de antwoorden daadwerkelijk weet, de rest niet. En zoals bij een actie als deze, heeft iedereen gelijke kansen, omdat het puur een loterij is, ook een crewlid zou dan dezelfde kans hebben. :wink:

Duidelijk verhaal! Ik snap jullie punten heel goed begrijp mij niet verkeerd :)
Ik heb ook totaal geen jaloezie en mag al helemaal niet klagen want heb bij China red de hoofdprijs gewonnen :p Maar ik kon mij wel inleven in het verhaal van andere vaste leden vandaar ook mijn post erover! :D

Dank je wel voor de uitleg!

Maar waarom staan alle rijsvragen van het forum wel op het vuurwerkcrew facebook account? Dat trekt toch ook mensen van facebook naar vuurwerkcrew? En veel daarvan zie je niet meer .
Wel snap ik alle punten van de voors en tegens en is het moeilijk ergens een grens te trekken.
Voor nu alle winnaars van harte!

Jaloezie? Prijswinnaars van harte!
Begrijpend lezen is blijkbaar lastig voor je.
Zoals gezegd gun ik het iedereen van harte, je moet wel een ongelofelijke eikel zijn als je het iemand misgunt.

Wat ik alleen jammer vind is dat de prijzen naar mensen gaan die totaal niks bijdragen aan het forum. Er zijn mensen die honderden euro's uitgeven aan camera's, door weer en wind stad en land afreizen en hun ongezouten mening geven over producten die ze live hebben gezien. Dit zijn wel de mensen die een forum als vwc groot hebben gemaakt. Niet alleen het forum, maar ook bepaalde importeurs en winkeliers zijn door deze groep mensen groot geworden.

Het zou mooi zijn als hier eens over na word gedacht. Je zou bijvoorbeeld actieve members 2x mee kunnen laten loten.

Houd het gezellig onderling jongens!

Zoals gezegd; de winkelier of importeur bepaalt en zij zullen eerder VWC-leden een korting aanbieden als ze iedereen blij willen maken, want je kunt nou eenmaal niet álle actieve leden laten winnen. :wink:

Totaal niet, gun het ze natuurlijk, maar snap dat het een beetje 'vreemd' overkomt als iemand wint met 20 berichten....

Mwoah, is dat zo? Er zijn ook genoeg mensen die enkel lezen, maar al jarenlang op een forum komen (dan heb ik het niet over mezelf hoor, ik ben ook maar een decembernoob, althans, pas sinds vorig jaar begonnen met een dikke 12 uur 'show'). Het is natuurlijk een openbaar forum, en iedere lezer heeft toch het recht om mee te doen, aldus de spelregels. Tevens is het doel van een prijsvraag het klantenbestand uit te breiden en naamsbekendheid te genereren.

Zodra je mensen gaat uitsluiten of voortrekken is de lol er ook vanaf en is het voor de winkels/importeurs een stuk minder interessant om dit soort (grote) prijsvragen uit te schrijven. Resultaat is dat de prijzen dan kleiner en minder zullen zijn.

Sommige leden is het misschien meer gegund, maar misgunnen zou niemand hier moeten doen. Ook voor een lid met 1 post is het leuk om het jaar af te sluiten met zo'n gave prijs.

voor mij is iedereen gelijk hier, of je nu kort of al jaren lid bent, want in principe gaat het erom dat je vuurwerkgek bent en geinteresseerd erin, of je nu veel post of niet, veel moeite doet of niet, oud en nieuw is een gezellig feest, ik wil dat graag aan iedereen uitdragen en door iedereen laten beleven, bij deze dan ook iedereen een gelukkig oud en nieuwjaar gewenst :)

Nou, daar gaan we dan. En ik krijg werkelijk 20-30 seconden voordat de klok verspringt nog een laatste inzending haha, strak gepland!

Jullie horen snel van mij!

En de laatste 3 winnaars zijn bekend! Gefeliciteerd met die dikke prijzen!!!

Zondag 27 december
1e prijs: stefvb - Freestyle 5000 Max Charge Box + Double Fury
2e prijs: jelle94 - Detonation Box
3e prijs: Thunderboy - Quattro Mania

Jullie krijgen een mail van Vuurwerkbestel met meer informatie.

Back
Bovenaan