[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Van Duinkerken Rekreatie B.V., Arkerpoort 1, Nijkerk

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
Eigenlijk heb ik tot op heden nog geen ST8MENT vuurwerk gekocht, terwijl er wel mooie producten tussen zitten. Gelukkig heb ik er wel een aantal live gezien!

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
Estallar! De combinatie van fluiteffecten met sier vind ik erg gaaf en zeker in dit tempo. Dit product doet me ook heel erg denken aan de eerste jaren waarin ik met het vuurwerkvirus werd besmet en heeft daarom voor mij een bepaalde nostalgische waarde!

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Tapas! Lekker snel achter elkaar stoken of even rustig van genieten in de dagen voor Oudejaarsdag. Heerlijk om zonder overlast te veroorzaken alvast te genieten van vuurwerk met grondbloemen!

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
Pescar! Ik vind het fish effect geniaal, dit effect is me ook het meest bijgebleven van m'n vroegere vuurwerkervaringen als klein jongetje. De combinatie met blauw maakt 'm compleet, klein maar fijn!

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
Avalancha! Het crackling effect wat een beetje op een snow/ghost effect lijkt, past heel erg bij de mooie gouden boeketten. Verder vind ik het mooi dat er slechts 3 kleuren in deze compound zitten, waarvan blauw en oranje het mooiste zijn! De tempoversnelling maakt 'm af.

Hele toffe prijsvraag! Hierbij mijn antwoorden:

MT Carwash in Kapel-Avezaath

Dat was de compound Bella Ciao. Vooral de effecten spraken mij aan met de mooie kleuren.

Ook hier de Bella Ciao, omdat deze een erg goede indruk heeft achtergelaten

Petardos, leuk effect voor een F1 knetterproduct

La Bomba, dit is maar met 1 woord te omschrijven: Chaos

EL Patron, zowel qua design van de cake als ook de effecten

Ron stals ijzerhandel ijmuiden
(Al ligt cnbvuurwerk in alkmaar iets beter op de afhaalroute)

Emperador box, lekker veel leuk klein stookspul

El Toro, 75 schoten vol kleur en crackling

Un Metro, leuke fontijnen set die ik nog niet heb gehad

La Bomba,alles in 1 cake fluit knal kleur en crackling

Dat is makkelijk
Tres Elementos, complete show vol kleur in 1 set in 1 keer klaar.

Gefeliciteerd Cadbury_Coaster! Jij bent de tweede winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
Jij wint de Bonsai Fonteinen, El Padrino cake en Fuego del Mar compound. Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?
:cool:

Lodeo vuurwerk, Veendam

Casa de Papel. Ben sowieso gecharmeerd van de wat kleinere compounds (50/72/75 shots) en in dat segment sprong de Casa de Papel er uit vanwege de twee verschillende, en strak uitgevoerde palm effecten.

Casa de Papel, dikke, sierlijke palm uitwerkingen uit een klein doosje tegen een fijne prijsje. Ik verwacht overigens dat na deze jaarwisseling de Fuego Del Mar de nieuwe favoriet zal zijn.

Bonsai, voor F1 begrippen krachtige fonteintjes. Goed stookvoer in de aanloop naar de jaarwisseling.

El Padrino. De bijzondere swimming stars geven deze cake iets extra’s. Kleuren zijn ook mooi. Een uniek stuk vuurwerk.

Met grote afstand de Fuego del Mar. Prachtige, veelzijdige compound uitgevoerd in precies het goede tempo om de kleuren en effecten optimaal tot zijn recht te laten komen. Echt een geniet momentje, vooral het gouden ghost effect is subliem.

Ook gefeliciteerd van deze kant kerel.

Wel vraag ik mij af of er ook nog een winnaar gaat komen van de leden die hier 365 dagen per jaar aanwezig zijn. Van deze die hards moet het forum het namelijk wel hebben.

Wat een enorme verrassing zeg! Super blij met deze waanzinnige prijs, een ongekende bonus. Ik ga er van genieten, en velen met mij:handsup:. St8ment Fireworks, GBV-Weco en vanderelst, heel erg bedankt voor de prijs en überhaupt het ter beschikbaar stellen van deze schitterende prijzen voor alle liefhebbers op dit forum.

VWC ook bedankt!

De actie loopt uiteraard nog steeds door. Dus er mogen nog gewoon nieuwe inzendingen geplaatst worden. :thumbup:

Wordt er eigenlijk gekozen uit alle inzendingen, of uit de inzendingen die na het kiezen van de vorige winnaar zijn binnengekomen? Zomaar benieuwd.

Back
Bovenaan