[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Ik had er al 1 ingezonden, maar het blijft leuk om te doen.
In mijn jeugd waren dit mijn favoriete tekenfilms, vandaar dat ik een leuke scene heb gezocht van roadrunner.

Filmpje iets langer gemaakt omdat de productfilm zelf erg kort is.
Vond hem zelf wel grappig om te zien :D

Complimenten voor al jullie inzendingen, sfeervol topic !

Heb 3 filmpjes ingestuurd, 1 is gedownload via wetransfer, de andere 2 nog niet:shocked:
Nog niet op de site gezien, hopelijk komen ze online zodra iedereen uitgebuikt is van al die kerstdiners :)

Heb 3 filmpjes ingestuurd, 1 is gedownload via wetransfer, de andere 2 nog niet:shocked:
Nog niet op de site gezien, hopelijk komen ze online zodra iedereen uitgebuikt is van al die kerstdiners :)

Komt vast goed. Ik heb ook een nieuwe ingestuurd. De moderators doen t allemaal vrijwillig voor ons, super tof. Ook zij zullen lekker aan het eten zijn

Hopelijk zijn ze lekker aan het genieten! Ze hebben het verdiend, kan mij voorstellen dat al die prijsvragen bedenken en opvolgen best wat tijd kost. Respect! Have fun en we wachten rustig af ;-)

De inzending moet voor 23.59 verstuurd zijn toch, niet alleen hier geplaatst?

Heb er gisteren een verstuurd (maar terecht, kerst) nog geen download bevestigin ontvangen

Inderdaad, alles wat vanavond tot 00.00 uur binnenkomt, wordt doorgestuurd een meegenomen in de wedstrijd.

Verwachten jullie voor de 29e uitslag bekend te maken?;)

Wij hebben het niet in de hand, wij downloaden en uploaden de films ook niet.
Ga er van uit dat Vuurwerktotaal zo snel mogelijk zal handelen, al is dit een mega drukke periode natuurlijk. :wink:

Wij hebben het niet in de hand, wij downloaden en uploaden de films ook niet.
Ga er van uit dat Vuurwerktotaal zo snel mogelijk zal handelen, al is dit een mega drukke periode natuurlijk. :wink:

Wat is er zo bijzonder aan deze periode dan?

Vuuurrrwerk whieeej!! :Du

Back
Bovenaan