kokos4life
VWC lid
Heeft iemand al zekerheid over de effecten van deze box? Ben toch wel benieuwd wat ik nu besteld heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk nog niemand, hij is niet geschoten op een demo helaas.
Ben wel erg benieuwd.
Toppertje! het was niet de mooie blink box zoals eerder op de filmpjes met de mooie blinkers, maar als ik deze volgende jaar weer voor een zacht prijsje kan krijgen zit ie zeker weer in mijn collectie!
Ik had deze als vervanger voor de Triumph gekregen. Had voor de Triumph 40 euro betaald dus vond dit een zeer nette vervanger. Hij presteerde erg goed en ik houd wel van rambakken. Haokan bedankt!
40 euro zeker nette prijs. Zou hem voor 49,95 ook nog wel kopen. € 75,00 vind ik hem persoonlijk niet waard. Net als wat eerder gezegd wordt; de boeketgrootte valt wat tegen (en helemaal t.o.v. de andere Rubro bakken zoals Immortal Gold).
Was een gaaf rambakje inderdaad! Ik vind hem voor honderd euro wel iets te prijzig, maar met een mooie korting wel een aanrader. Had alleen graag ook peonys in de tweede cake gezien, was denk ik nog net iets mooier geweest
Filmpje waarin eerst de Gravity en daarna de Imperial Blink geschoten wordt: