Final Fate

Ik sluit mij aan bij de menig van mijn voorgangers in dit topic.
Bijzonder tegenvallend was hij op de demo van Riezenbos. What,s gebeurt?
Geen enkele schimp meer van de cake die hij eerst was. Klappen waren gewoon zacht!!

Fred, zou het met vocht te maken hebben? Een hoop cakes zijn namelijk pas onlangs uit de container geplukt. Voor saluten is vocht funest. Ik hoop oprecht dat dit zich met de kachel oplost. Anders is er geen enkele knalcake meer de moeite.

Laatst bewerkt:
Fred, zou het met vocht te maken hebben? Een hoop cakes zijn namelijk pas onlangs uit de container gelukt. Voor saluten is vocht funest. Ik hoop oprecht dat dit zich met de kachel oplost. Anders is er geen enkele knalcake meer de moeite.

Ik heb gelukkig nog de 2015 versie.
Maar geen andere knalcakes? Aiforce, Val Ti Thunder, salute cake 2 (2012 versie)...

Overal wordt gehoopt op oude batches. Je hebt het zelf over een lichting van 4 jaar terug! Geeft wel aan dat vertrouwen in goede knalcakes wegebt. Welke het ook is. Niet zo gek ook, want het ILT is niet ze happig op knalcakes. Elke importeur gaat aan de veilige kant zitten wat betreft de decibellen. Afkeuring kost veel geld.

Komt inderdaad behoorlijk afgeknepen over op het laatste filmpje. De wind maakt het er ook niet beter op.
Zo is die niet de 43,95 waard die ik er voor betaald heb. Nog even en ik koop alleen nog maar in januari producten die zich bewezen hebben.
Goed drogen maar en wellicht dat ik 'm tegelijk aansteek bij de gewone en reserve lont zodat die nog voor een beetje chaos zorgt.

Komt inderdaad behoorlijk afgeknepen over op het laatste filmpje. De wind maakt het er ook niet beter op.
Zo is die niet de 43,95 waard die ik er voor betaald heb. Nog even en ik koop alleen nog maar in januari producten die zich bewezen hebben.
Goed drogen maar en wellicht dat ik 'm tegelijk aansteek bij de gewone en reserve lont zodat die nog voor een beetje chaos zorgt.

Die ik vorig jaar had had geen reservelont

Oi nu je het zegt, ik miste 'm vorig jaar ook al als het mij goed herinner. Chirurgische ingreep dan maar.

Waar heb je hem besteld Reijken?

Ik heb hem besteld bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Zei hebben mij verteld dat zij alleen maar 2015 versies in het magazijn hadden. Ik heb hem vandaag opgehaald echter kan ik geen jaartal vinden op de cake.

Op hoop van zege dan maar.

Ik kan ook nergens een jaartal vinden.
IMG_1554.jpg
Ik heb langs de zijkant snellont geplakt zodat er zeker geen vertraging in zit.
Nu zal die bijna at once gaan, misschien nog wel beter :)

Ik had er nog 1 van vorig jaar bewaard. Die heb ik nu tevoorschijn gehaald. Waarschijnlijk is hij op de 1 of andere manier ingedeukt aan één kant tijdens de opslag. De eerste rij tubes zijn niet mooi rond maar een beetje ovaal-vormig. Weet iemand of er nu veel kans is dat er bombettes blijft steken?

Ik had er nog 1 van vorig jaar bewaard. Die heb ik nu tevoorschijn gehaald. Waarschijnlijk is hij op de 1 of andere manier ingedeukt aan één kant tijdens de opslag. De eerste rij tubes zijn niet mooi rond maar een beetje ovaal-vormig. Weet iemand of er nu veel kans is dat er bombettes blijft steken?

Mijn ervaring is dat als je met je vinger of een oen de buisjes weer 'mooi' rond maakt, er niets aan de hand is.
Als ze echt moeilijk kapot stuk zijn, zou ik de hele rij eruit halen.

Kunt misschien ook proberen bij 1 tube of je de bombette er makkelijk uit krijgt?

Maar als je het voor het oog goed rond krijgt moet het wel de lucht in gaan neem ik aan

Net een Final Order afgestoken. Erg lange pauzes tussen de rijen. Ben blij dat ik m niet in de finale heb verwerkt.

Hier het zelfde probleem gehad gisteravond. Elke keer 3-4 sec voor dat de nieuwe rij begon. Jammer want dat is wow factor echt weg.

Back
Bovenaan