[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

kaliberW is trouwens lucky zeg, eerst al winactie 8 winnen en nu deze ook nog. Desalniettemin gefeliciteerd!

Nu je het zegt. Die is later bekend gemaakt en stond nog niet in de excellijst. De nieuwe winaar is daarom geworden: Master1

Excuus aan KaliberW.

Yeeees! Toch nog iets mogen winnen. Bedankt vuurwerktotaal en vwc! Ben benieuwd wie de gelukkige van de volt father gaat zijn. De kansen zijn nog niet voorbij mensen die nog niet gewonnen hebben

Yeeees! Toch nog iets mogen winnen. Bedankt vuurwerktotaal en vwc! Ben benieuwd wie de gelukkige van de volt father gaat zijn. De kansen zijn nog niet voorbij mensen die nog niet gewonnen hebben

Is al bekend haha. Flyineddy heeft de voltfather gewonnen:)

Ben er ook dolblij mee, wat een prachtige box zeg :holland::holland::holland:

Ik wil VuurwerkTotaal en Vuurwerkcrew enorm bedanken, tof dat jullie dit elk jaar weer doen voor ons.
Heb genoten van alle prijsvragen, was gezellig om weer mee te doen.

Om 18.00 zal ik starten met deze box, gepimpt met Matrix en maak er weer een mooie film van als aandenken.

Winnaars, allemaal gefeliciteerd en geniet er van !

even ter informatie is er random gekozen of echt de leukste filmpjes? ...

Er is zeker gekeken naar de leukste films!. Maar aangezien er ook veel inzenders van leuke films al een prijs eerder gewonnen hebben zijn deze dus niet meegenomen in de uitslag. Vandaar dat er ook een paar random gekozen zijn.

Er is zeker gekeken naar de leukste films!. Maar aangezien er ook veel inzenders van leuke films al een prijs eerder gewonnen hebben zijn deze dus niet meegenomen in de uitslag. Vandaar dat er ook een paar random gekozen zijn.

oowke duidelijk , mijn film was dus gewoon totaal niet leuk hahah :bonk:

Super tof dat ik gewonnen heb!
Zaten veel leuke filmpjes tussen, was dus nog even afwachten.
Ik wil Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal heel erg bedanken voor deze leuke actie!
om 24.00 uur gaat de chemical Box als eerst even een luchtje scheppen :D
zo gaat 2017 nog een stukje beter beginnen :)

Hè niet gewonnen. Dat had ik helemaal niet verwacht ... :D:D
Nu maar de Voltfather in de wacht slepen !!

Nu alweer een bevestiging! Ik ga de 31e mijn verjaardags cadeau ophalen:D

Nogmaals bedankt

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan