Wie drinkt om 00:00u een traditioneel glaasje Champagne ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 jaar terug tijdens stoken wel glaasje champagne op. Beviel me best wel.
Maar echt drinken doe ik voor en tijdens stoken niet. Alleen paar flesjes bier, ben dan door vermoeidheid snel van de kaart wel.

Met moeite wil ik om 0.00 uur een glas bubbels heffen en proosten, maar heb dan de jas al aan.

Verder ook geen slok nemen, die bocht gaat gelijk de gootsteen in. En hup, naar buiten :)

Een flesje champagne hoort er gewoon bij om 00:00.
Gezellig ff toosten met ze allen en dan de fles mee naar buiten. Tussen het afsteken ff gauw glaasje drinken.

Nee echt niet.
Zuipen kan het hele jaar al.
Wil dan zo snel mogelijk naar buiten om al dat vuurwerk te zien en zelf los te gaan.

Als het ff kan ja dan drink ik wel een glaasje champagne, dr zijn er echt maar weinig die echt goed te drinken zijn vind ik en al helemaal als je het ook nog enigszins betaalbaar wil hebben. Het blijft vaak dus bij een half glaasje voor de vorm omdat iemand zijn goedkope kerstpak witte met bubbels heeft meegenomen.:D

Ik vind het echt onwijs smerig, maar uit respect drink ik wel een glaasje mee.
Kwart glaasje max.
Na het afsteken mag ik graag een stevig biertje drinken, ik kan dan pas de rust vinden om er lekker van te genieten. Op straat wil ik scherp zijn, geeft mij een fijner gevoel en vooral om 0.00 uur.

Met moeite wil ik om 0.00 uur een glas bubbels heffen en proosten, maar heb dan de jas al aan.

Verder ook geen slok nemen, die bocht gaat gelijk de gootsteen in. En hup, naar buiten :)

Haha hier precies hetzelfde ook de jas altijd al aan, ga zo snel mogelijk naar buiten om 0:00 uur terwijl de visite vaak nog even binnen blijft dan .

Wil niks missen van het 0:00 uur moment en de chaos die je buiten hoort dan :D

Het hoort er zeker hij om te proosten, ik neem een minimale slok, want lekker vind ik het niet. Dan lekker stoken, maar daarna is het wel lekker om te zitten, terug te kijken, hapjes erbij en een biertje.

Hier is er altijd een fles, en ik lust het sowieso wel. Mijn vrouw is kritischer en geen alcohol liefhebber. Dus... tips voor een zachte, zoete champagne?

Ik ben zelf een Bollinger man maar eigenlijk drink ik de laatste jaren die maar weinig om 12 uur vanwege de stress en chaos.
Proost altijd wel gewoon mee met een fles van iemand anders voor de sfeer, 1 januari s'avonds trek ik mijn fles open en ga ik lekker nagenieten van de dag ervoor:)

Sinds ik getrouwd ben drinken wij ieder jaar een glas champagne. Niet dat het lekker is maar gewoon omdat dit traditie is (geworden) En we kijken niet naar welk merk champagne, gewoon een flesje van maximaal 20 euro, vaak in de aanbieding bij de Lidl voor 12,99 euro, dus nog goed te doen.

Demi sec is echt goed te doen, vooral als je een wat zoetere demi sec neemt. Nog steeds droog, maar echt wel te behappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan