Wicked Whistle

Vond m best tegenvallen eigenlijk. Tempo is lager, de effecten lijken minder hoog te gaan en de kleuren komen veel te vroeg tot ontbranding. Nu is het effect eigenlijk al weg voordat ie op het hoogste punt komt. Bij de vorige productie was het juist zo mooi dat de kleuren langzaam naar beneden dwarrelden...

Vond m best tegenvallen eigenlijk. Tempo is lager, de effecten lijken minder hoog te gaan en de kleuren komen veel te vroeg tot ontbranding. Nu is het effect eigenlijk al weg voordat ie op het hoogste punt komt. Bij de vorige productie was het juist zo mooi dat de kleuren langzaam naar beneden dwarrelden...

Hier sluit ik me volledig bij aan, wel blijf ik de combinatie echt kicken vinden !!!

Dit viel mij inderdaad ook op ja, had al het idee dat eraan gesleuteld was, deze kwam voor mij nu ook niet overtuigend over. Gelukkig nog 3 stuks staan van 2 jaar geleden :)

Dat ie nu iets langzamer is vind ik wel een vooruit gang. Ik heb hem nog nooit aangeschaft omdat ik hem veel te snel voorbij vond gaan, nu kun je er tog wat langer van genieten.

Jammer dat de kleuren nu al wat sneller tot ontbranding komen en het tempo wat omlaag is geschroefd. Ik vond het juist zo gaaf dat de fluit zolang doorging en daarna pas de kleuren kwamen! Desalniettemin zal dit per 12 een spektakel geven, want hij gaat hier per 2 karton te lucht in!! :handsup:

Jammer dat de kleuren nu al wat sneller tot ontbranding komen en het tempo wat omlaag is geschroefd. Ik vond het juist zo gaaf dat de fluit zolang doorging en daarna pas de kleuren kwamen! Desalniettemin zal dit per 12 een spektakel geven, want hij gaat hier per 2 karton te lucht in!! :handsup:

Benieuwd naar de video!... als die er komt ;)

Wat een heerlijke cake om als karton te schieten. Gekkenhuis in een woonwijk.
Helaas niet heel goed op beeld maar wat een herrie.

Ook hier een karton geschoten, helaas bleef er 1 cake staan maar dat neemt niet weg dat iedereen zijn oren dicht moest houden haha! Filmpje volgt!

Hier weer per 4 en voor mijn gevoel was de fluit nog beter dan vorige jaren. Jammer van de kleurtjes die iets te vroeg ontbranden maar met de mist niet zo erg. Mensen moesten inderdaad hun oren dichthouden :D

Hier gisteravond 2 keer geschoten en vannacht om 10:30 per 10, wat een spektakel zeg. Echt een geweldig mooie cake dit waar je zeker niet te dicht bij moet staan.

Back
Bovenaan