M. L. R. 24.07.
VWC lid
10e goedkoper dag ik !
€120 voor een karton bij Vathorst, €22,50 losse verkoop. 2 kartonnen staan dit jaar alweer in bestelling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
10e goedkoper dag ik !
Vond m best tegenvallen eigenlijk. Tempo is lager, de effecten lijken minder hoog te gaan en de kleuren komen veel te vroeg tot ontbranding. Nu is het effect eigenlijk al weg voordat ie op het hoogste punt komt. Bij de vorige productie was het juist zo mooi dat de kleuren langzaam naar beneden dwarrelden...
Vond m best tegenvallen eigenlijk. Tempo is lager, de effecten lijken minder hoog te gaan en de kleuren komen veel te vroeg tot ontbranding. Nu is het effect eigenlijk al weg voordat ie op het hoogste punt komt. Bij de vorige productie was het juist zo mooi dat de kleuren langzaam naar beneden dwarrelden...
Jammer dat de kleuren nu al wat sneller tot ontbranding komen en het tempo wat omlaag is geschroefd. Ik vond het juist zo gaaf dat de fluit zolang doorging en daarna pas de kleuren kwamen! Desalniettemin zal dit per 12 een spektakel geven, want hij gaat hier per 2 karton te lucht in!!![]()
Benieuwd naar de video!... als die er komt![]()