Wicked Whistle

In die grote aantallen is hij echt fantastisch. Staat ook waanzinnig mooi op beeld in die finale van Vwt. Complimenten!

Bedankt voor alle productfoto's Nathanael. Zeker een toegevoegde waarde en dit zijn productfoto's zoals productfoto's horen te zijn.

Inderdaad zeg, mooi in beeld gebracht. Valt gelijk op dat een doos met 6 stuks vrij groot is, vond het ook al een forse cake afgelopen jaar. Dit jaar heb ik ook een doos besteld, met hopelijk een betere versie dan vorig jaar bij mij! :bonk:

Vond deze nog op Youtube (op 3:00). Hoeveel zouden dat er zijn? Weet iemand trouwens ook welke fluit cake op de video vóór de Wicked Whistles wordt geschoten? De 2 erna zijn de Storm Chaser(s) en Gravity(s), maar die eerste kan ik niet thuis brengen.

Ik zie dit filmpje nu pas maar dit wel een lekker showtje hoor, daar is in ieder geval niet bezuinigd op het vuurwerkbudget.:D
Ook wel leuk om meerdere soorten fluitbakken achter mekaar te plakken

Ik zie dit filmpje nu pas maar dit wel een lekker showtje hoor, daar is in ieder geval niet bezuinigd op het vuurwerkbudget.:D
Ook wel leuk om meerdere soorten fluitbakken achter mekaar te plakken
Top idee inderdaad :)
Ik zie dus ook de Zena Whistle Ti-Cloud volgens mij.. en die daarna? Zijn dat Concerto Rosso's?

hmm 2018 versie voelt ook klam aan. De winkel had me oude toegezegd en net toch de 2018 versie gegeven Ja de oude maken we eerst op :bonk: Jammerrrrr maar hopelijk gewoon zoals ik ze in vele shows en demo's heb gezien toch topdingen....!

hmm 2018 versie voelt ook klam aan. De winkel had me oude toegezegd en net toch de 2018 versie gegeven Ja de oude maken we eerst op :bonk: Jammerrrrr maar hopelijk gewoon zoals ik ze in vele shows en demo's heb gezien toch topdingen....!

deze heeft mijn broer net afgestoken ( helaas niet gefilmd ) maar wat een toffe cake is dit poh misschien toch een paar bij halen .
even gekeken welke batch het was . 2018 dus anihals klam maakt niks uit

Weet iemand waar deze in de omgeving van utrecht nog te krijgen is voor een leuke prijs? Door gezeik met mijn bestelling mijn karton helaas niet gekregen...

Heerlijke fluitbak! Per 1 SOLO in een projectje gedaan maar deze kan prima alleen presteren. Kijk uit naar de mensen die deze in meervoud projecten hebben gestopt :handsup: lekker hoor

Hier 4 tegelijk geschoten, wat een geweld! Heerlijke fluit en goede felle kleuren. Per 4 helamaal fantastisch. Volgend jaar maar een kartonnetje denk ik

Back
Bovenaan