Wicked Whistle

Blijft een hele toffe fluitcake dit. Gaat er dit jaar ook zeker weer bij komen hoor, aangezien ik hem het afgelopen jaar heb laten staan. Nog steeds geen idee waarom :bonk:
Bedankt voor de herinnering. Deze moest hier ook nog op de wensenlijst komen :D Blijft echt een hele gave cake zeg.. Heerlijk.

De hele straat weten te verrassen met deze cake. Effecten die voor de freak interessant zijn en voor de leek totaal anders dan wat de gemiddelde consument in huis haalt. Sierlijk geweld, en de volle aandacht. Dit jaar staat hij er weer, twijfel alleen nog om hem dubbel te schieten.

De hele straat weten te verrassen met deze cake. Effecten die voor de freak interessant zijn en voor de leek totaal anders dan wat de gemiddelde consument in huis haalt. Sierlijk geweld, en de volle aandacht. Dit jaar staat hij er weer, twijfel alleen nog om hem dubbel te schieten.
Bij twijfel doen toch? :D

Lekker, al die positieve reacties op dit bakkie. Heb hem zelf niet eerder gehad, maar voor dit jaar een karton in de bestelling staan. Weet nog niet wat ik ermee ga doen:
* V-schape;
* W-shape
* I-shape, maar dan opbouwend 1:2:3.

Iemand een uitgesproken mening voor de opstelling?

1-2-3 zou in I-shape al kunnen volstaan. De fluiters vliegen uit zichzelf al vrij breed uit elkaar.

In z'n eentje vind ik em wel snel voorbij en net iets te karig. 2-2-2 is dan ook nog een leuke optie.

Wil je per definitie opbouw in intensiteit, dan zou ik eerder voor 2-4 gaan, om het contrast wat groter te hebben dan 1-2-3.

Maar goed, eigenlijk moet er gewoon een karton bij, dan kun je 2-4-6 neer zetten :D:cool::handsup:

Lekker, al die positieve reacties op dit bakkie. Heb hem zelf niet eerder gehad, maar voor dit jaar een karton in de bestelling staan. Weet nog niet wat ik ermee ga doen:
* V-schape;
* W-shape

Gezien de spreiding bij I-shape zou ik gaan voor optie 3.
Ik heb 1-1-1-3 gedaan, maar zou inderdaad 1-2-3 adviseren.

(oh en ik zou een silent variant, met extra mooie silver whirling tail ook erg waarderen. Of in combinatie met een hummer.. Of zelfs volledig silent, maar dan meer schoten of nog langer brandende sterren... )

Eigenlijk wel mee eens, Doordat deze cake niet recht omhoog gaat, heb je bij V en W-shape ook kans dat de fluiters vrij (of wellicht wel te) laag komen.
Veiligheid boven alles zeg ik altijd!

Maar goed, eigenlijk moet er gewoon een karton bij, dan kun je 2-4-6 neer zetten :D:cool::handsup:
haha, budget hè...en ruimte staan dit niet toe :no:.

Eigenlijk wel mee eens, Doordat deze cake niet recht omhoog gaat, heb je bij V en W-shape ook kans dat de fluiters vrij (of wellicht wel te) laag komen. Veiligheid boven alles zeg ik altijd!

Dank voor de feed-back mannen. Even niet bij stil gestaan dat de fluiters al redelijk breedt uitzwermen. Door beperkte ruimte schiet ik cakes (die ik in meervoud heb) in v-shape. Dus deze maar als i-shape in mijn showtje verwerken.

* V-schape;
* W-shape

Als ik nog een aanvulling mag doen: ik heb 2 jaar terug deze cake in I-shape geschoten, 6 tegelijk, op 2 posten. Dus 3 -- 3. Dat geeft een heerlijk geweld hoor! Ik ga bij voorkeur altijd voor een karton tegelijk bij een single effect cake, omdat ik anders de tijdsduur te lang vind worden. Nou is dat bij deze cake relatief kort, maar een fluiteffect in bijvoorbeeld een show gebruikte ik vaak om de finale in te luiden. Dan is 6 tegelijk wel heel gaaf hoor! Voor een indruk, zie onderstaande film vanaf 11:13

Poahhh wat een show en geweld op het eind zeg. 13 min heerlijk van genoten!

Heb zelf 1x wckd whistle besteld maar dat zal wel meer worden

Poahhh wat een show en geweld op het eind zeg. 13 min heerlijk van genoten!

Heb zelf 1x wckd whistle besteld maar dat zal wel meer worden

Offtopic: En dan te bedenken dat de helft van de finale - 14x buurtassortiment, 24x aftershock color insanity en 4x pounding napalm - is blijven staan door de regen :cry:.

Ontopic: ik kan het je van harte aanbevelen er méér dan 1 te bestellen!

Dit blijft voor mij wel 1 van de gaafste fluit cake's op de markt. Afgelopen jaar enorm van genoten en doet het ook geweldig bij het publiek. Fluit is dikke prima en die gekleurde tips maken deze echt uniek.

Ook maar een karton aangeschaft! Voor de geïnteresseerden: dat kostte €119.
Ik ga ze alle 6 tegelijk doen in m'n project om daarna af te sluiten met een karton Titanium Salute van Piromax.

De afgelopen jaren telkens in meervoud geschoten, en ook dit jaar mag hij niet ontbreken. Wat mij betreft een van de beste fluitbakken die je kunt krijgen op het moment.

Altijd een hele leuke cake gevonden maar zelf nooit gekocht ivm snel voorbij en prijs. Dit jaar wel 2x besteld! Ben er erg blij mee.

Goede hoge fluitoon en die color tips heeft wel wat magisch.

Deze vorig jaar live gezien, erg mooie kleurtjes!
Dit jaar had ik hem 2 keer besteld, maar dat wordt nu volgend jaar :).
Volgens mij kan je er prima 2 na elkaar schieten, in plaats van 2 tegelijk, de lucht is al aardig gevuld namelijk.

Blijft toch gek dat ik deze nog nooit heb gehad. Uniek product. Vind dat deze er dit jaar absoluut bij moet komen, zeker omdat ik gek ben van felle kleurtjes!!

Mensen nog suggesties met welke cake(s) we deze kunnen combineren?

Back
Bovenaan