Wicked Whistle

De fluit ging mij verrassend hard en fel, ik had eigenlijk verwacht door het sierlijke einde dat de wicked whistle wat minder fel was in de fluit.
Fel in de fluit met een sierlijk einde zo zien vrouwen dat ook vaak graag. :D Mooi in zijn simpelheid en verschil t.o.v. vuurwerk vind ik hem. Vorig O&N heb ik er ook eentje gestookt en heb er nog fijn eentje over. Bijna zonde om 'm af te steken zolang er niet iets gelijkends te koop is.

Whistling Rainbow had ik al op de radar inderdaad, maar ik vind 'm minder speels omdat bij de WR het kleur na kleur is en niet de kleuren door elkaar zoals bij de Wicked Whistle. Daarnaast lijkt mij prijs kwaliteit verhouding minder bij de WR, hoewel die ca 2x zoveel NEM bevat.

Ja dat klopt, de eerdere video, met 25 schoten te veel had wel de kleuren door elkaar.
Als je er 2 tegelijk zou afsteken 1 bij de hoofdlont, en de andere reservelont, dan heb je wel een mix aan kleuren.

Eerdere filmpje is me bekend inderdaad, toen had ik nog de neiging 'm aan te schaffen. Dat is wel een goed idee, twee tegelijk en verschillende lonten aansteken, maar ook een prijzige hobby.

Is deze niet binnen of afgekeurd? Miste in mn order door systeemfoutje, balen dus ff rondturen bij Lesli dealers maar zie 'm opeens nergens meer waar ik 'm eerst wel zag?

De Whistling Rainbow lijkt me een mooie opvolger van deze :blink:
Heb de whisling rainbow gehad maar vind het geen opvolger voor de wicked. Die laatste was veel speelser, sneller en daardoor overweldigender. Zeker als je de prijs er bij vergelijkt heb ik liever een wicked

Ik had er 2 in m'n show verwerkt en dit is/was echt een top product waar wat mij betreft geen waardige vervanger voor is. Ik heb spijt dat ik er afgelopen jaar niet een paar extra heb gekocht en zal deze echt gaan missen.

Hier ook nog twee stuks van kunnen vinden. Wat een heerlijke bak blijft het toch. Niet alleen de gekleurde uiteinden zijn uniek, ook qua fluittoon is deze uniek in zijn soort. Ben benieuwd of we deze ooit nog terug gaan zien in aangepaste vorm.

• Like
Waarderingen: heho
Dat hoop ik wel Johan, ontzettende topper dit en veel gebruikt in mijn finales. Echt een prachtbak.

Heb m laatst voorbij zien komen toen Jordi een showtje aan t bouwen was. Maar helaas in winkels niet. Echt een topper idd die ik ook graag nog eens zou hebben. Maar ben bang dat er enkel nog ergens een paar restjes zijn...

Wat is er met deze beauty gebeurd?
Uitloop helaas :(

Zeker weten doe ik het niet maar het zal wel met plastic te maken hebben. Dit is nou echt zo'n artikel waarbij je zou willen dat je een eigen bunker had om in het laatste jaar nog een karton of 10 weg te kunnen zetten.

• Like
Waarderingen: GMP
Inderdaad. Plastic....zo zonde. Wat een fantastisch product was dit. Zo veel van gestookt en altijd van genoten.

Echt een van de beste aandachtstrekker die er is. Deze moet je eigenlijk op voorraad hebben. Afgelopen jaar 2 tegelijk afgestoken en is een heerlijke herrie

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan