White Red Rebel

Wat weinig reacties hier, misschien wel de beste cake van Nederland, ongelooflijk grote blink boeketten!
Ontzettend mooie combinatie en maakt echt de indruk in de straat.

Vrij weinig reacties inderdaad, maar grote kans dat dat volgend jaar anders is. Echt ontzettend genoten van deze top cake.

Deze bak is 30mm? En burst is gewoon goed? Zie deze voor 17.95 staan. 3x naast elkaar leuke bak voor weinig.

Deze bak is 30mm? En burst is gewoon goed? Zie deze voor 17.95 staan. 3x naast elkaar leuke bak voor weinig.

Is inderdaad 30mm en de burst is gewoon prima. Voor dat geld kun je echt geen miskoop doen, geweldige cake.

Wat een top cake, alleen denk niet dat hij aan de Massive kan meten hoewel ik de Massive nog nooit gehad heb.

Hier een straatfilmpje van mij

Blijft inderdaad een heerlijke blinkercake en zeker voor dat geld! Soms zelfs in de freakshops voor nog minder te verkrijgen, dan kan je 'm helemaal niet laten liggen.

Ongekend deze kwaliteit voor deze prijs. Ook dit jaar zal hij er weer bij zijn, voor mij de beste blinker cake qua prijs-kwaliteit.

Erg fijne cake aan de films te zien.
Ga er van uit dat deze een reserve lont heeft, wil er 3 achter elkaar schieten, voor dat geld prima te doen :)

Deze vorig jaar om de een of andere reden niet gekocht, dat gaan we dit jaar maar eens goed maken. Wat een geweldig ding is dit zeg!

Back
Bovenaan