White Red Rebel

Was inderdaad een goede cake. Mooi tempo en prima effecten, blij dat ook deze cake in mijn straat staat!

Heb hem ook besteld, wat een mooie bak, grootte boekettes en mooie blinkers die lang blijven hangen, iemand een idee of dit een sample was of productie ?

Mooi hoor alleen erg snel. Ik ben meer van de wat langzamere cakes om er meer van te kunnen genieten. Maar dit heeft ook wel wat. En een goede prijs.

Ziet er nu ook weer goed uit hoor, deze gaat het wel lekker doen in de straat.

Een lekkere cake met dikke blinkers en vooral zo in salvo´s! De boeketten zelf zijn absoluut niet mooi rond uitgewerkt, maar de salvo´s vangen dat wel op. Ik ben benieuwd of dit een sample was door die dikke blinkers en omdat andere VuurwerkTotaal producten wel samples waren die zelfde avond.

Dat valt eigenlijk wel tegen. Gelukkig zijn het salvo's waardoor het niet te zien is dat de boeketten niet mooi rond zijn. Het effect is wel mooi verder gelukkig.

Deze cake ga ik per 3 schieten, voornamelijk om de blinkers en de salvo's lijkt me dit een goede afsluiter. De filmpjes hier boven stemmen me gerust op een goede afloop.

Dat valt eigenlijk wel tegen. Gelukkig zijn het salvo's waardoor het niet te zien is dat de boeketten niet mooi rond zijn. Het effect is wel mooi verder gelukkig.

Even erbij zeggen dat ik wel op dik 90 meter van de geschoten cake sta. Op film lijkt het sowieso allemaal maar klein, terwijl in het echt alles wel goed te zien was.

Op 90 meter staan en dan dit te zien krijgen vind ik geweldig.
Vind het echt een topper hoor, wat een blinkers.

Yup, ook dit was een sample bij 123vuurwerk . Als ie maar iets in de buurt gaat komen van dit dan is het een prima cake denk ik . Laten we alleen wel hopen dat de productie ronde boeketten gaat geven.

Ik ben van plan deze achter de Zena Triumph te knopen als soort van finale. Hopelijk zijn de boeketten van de productieversie ook zo mooi vol met dikke blinkers, dan ben ik al dik tevreden!

Back
Bovenaan