Whistling Rainbow [Compound]

Winkelier in Ouderkerk aan de Amstel via Wecovuurwerk.nl
Winkelier in Nijkerk via Bestelvuurwerk.nl
Winkelier in Voorhout via Devuurwerkwinkel.nl
Winkelier in Heemskerk via Bestelvuurwerk.nl
Winkelier in Staphorst via Bestelvuurwerk.nl
Hmm, bij Nijkerk zie ik hem niet staan helaas.

Een prachtige doos maar ik zou hem niet snel nog eens kopen. De crosette is erg klein, en doordat ze zo hoog gaan kun je deze ook bijna niet zien. Hij is echt duur en daarmee vindt ik de prijs-kwaliteit gewoon niet zo goed. Ik vond het echt gaaf om hem eens in de straat te hebben, en het concept is ook erg leuk bedacht.

Een prachtige doos maar ik zou hem niet snel nog eens kopen. De crosette is erg klein, en doordat ze zo hoog gaan kun je deze ook bijna niet zien. Hij is echt duur en daarmee vindt ik de prijs-kwaliteit gewoon niet zo goed. Ik vond het echt gaaf om hem eens in de straat te hebben, en het concept is ook erg leuk bedacht.
Duidelijke omschrijving man. Super mooi ding om eens gehad te hebben maar erg duur.
Wellicht kan deze nog eens in een goeie aanbieding aangeschaft worden

Whistling Rainbow, uniek effect en een zeldzaam blokje dit jaar. Crossette alternatieven zijn er genoeg van op de markt. Of doe ze beide. Maar tussen die twee, makkelijke keus.

Iemand vernomen of het nu einde whistling rainbow is of er volgend jaar een nieuwe poging word gedaan hopend op weer een goede batch van de fabriek?

Iemand vernomen of het nu einde whistling rainbow is of er volgend jaar een nieuwe poging word gedaan hopend op weer een goede batch van de fabriek?

Hebben we in het verslag opgenomen.

Vorig jaar hebben we ook veelal genoten van de Whistling Rainbow en we keken er al naar uit om daar dit jaar wat meer van te kopen. Maar zoals we al hadden gelezen zal deze dit jaar toch niet komen, omdat ze zeker willen zijn dat er geen plastic in hun vuurwerk zit. Met kartonnen tubes is die rauwe fluit niet geheel goed na te maken, maar de sampling blijft doorlopen zegt Jasper, als de fluit weer eens goed blijkt met kartonnen tube, zal ie zeker weer terugkomen in het assortiment.
Fluit heeft niet per se de focus, want zonder plastic is het moeilijk voor de grote en rauwe fluit, maar de kleine cakes met veel schoten blijven wel, die doen het prima met kartonnen tubes.

Je kunt ook 4x de Whistle Caps kopen. Heb je 100 rauwe fluiten en mooiere uitwerking. Kost per stuk 25 euro.

Denk dat mensen juist dit product wilden vanwege de crosette.
Inderdaad vanwege de unieke combinatie, fluit naar crossette welke hier perfect is uitgevoerd.
Deze kwaliteit is nog nooit eerder getoond. Alleen de Viper (Vulcan) heeft dit ook, maar is toch wel echt minder.

Back
Bovenaan