piper_oo-kiw
VWC lid
€59 jaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met oneindig veel voorraad, dan zie ik de bui alweer hangen. dat er 20 mensen bestellen en er 1 isIn heesch bij een bouwwinkel staat ie voor 60 euro
Net nog maar meteen 2 van besteld. Kon ze niet laten staan voor die prijsZe hebben nog voorraad. Reactie gehad
Had ik ook aan gedacht maar dacht laat wat over voor een ander heheNet nog maar meteen 2 van besteld. Kon ze niet laten staan voor die prijs![]()
Mijn bestelling van 2 stuks is gisteren zonder opgave van reden geannuleerd door GBV. Zondag rond 13u besteld al voor de reactie van hoihoudoe. Meerdere mensen last van?Had ik ook aan gedacht maar dacht laat wat over voor een ander hehe
Mijn bestelling van 2 stuks is gisteren zonder opgave van reden geannuleerd door GBV. Zondag rond 13u besteld al voor de reactie van hoihoudoe. Meerdere mensen last van?
Hier ook bestelling geannuleerd zonder opgaaf van reden en enige vorm van contact. Apart. Heb je een reactie over de mail gehad?Ze hebben nog voorraad. Reactie gehad
Nee heb gewoon gestuurd dat ik niks geannulleerd heb dus wat hiervan de reden is. Mail was vanaf GBV zelf en alleen dat geld binnen 2 tot 4 werkdagen terug betaald zou worden. Vind het ook erg vreemd. Ze geven aan nog voorraad te hebben nadat ik besteld heb en nu geannuleerd. Lijkt meer vanuit GBV te komen dit hoor, welllicht vonden ze de prijs te laag....Hier ook bestelling geannuleerd zonder opgaaf van reden en enige vorm van contact. Apart. Heb je een reactie over de mail gehad?
Niet van toepassing. Dealer had zijn voorraadcontrole niet aan staan, en wij hebben geen voorraad.Lijkt meer vanuit GBV te komen dit hoor, welllicht vonden ze de prijs te laag....