Whistling Rainbow [Compound]

Mijne helaas niet geleverd gekregen, als vervanger een Transbomber. 79 euro betaalt dus opzich prima prijs voor een Transbomber :)

Ontzettend van genoten van 2 stuks afgelopen jaarwisseling. Echt een heel gaaf blokje! Jammer dat deze afgelopen jaar niet meer is gemaakt. Hopelijk wordt er een nieuwe poging ondernomen, want dit is echt een artikel die mijn aandacht trekt.

Weer enorm van genoten afgelopen jaar wisseling, wat een topper blijft dit. Hoop echt zo dat GBV het gaat lukken deze weer in het assortiment te krijgen.

1 groot voordeel, deze was al met kartonnen fluittubes en zonder kooi! Dus ik zie niet in waarom hij er niet meer zou komen?
De kwaliteit zoals vorig jaar is haalbaar (want die hadden we tenslotte). Er hoeft niks aan veranderd/ verbeterd te worden. Hooguit wat groter inkopen zodat de prijs wat omlaag kan en je er voor meerdere jaren voorraad van hebt staan als importeur.

Ontzettend gave bak die écht uniek is en mijn aandacht trekt. Vorig jaar geschoten en zo van genoten, gelukkig had Mattenfreak er nog 2 in de aanbieding om dit jaar te schieten. Wanneer het GBV lukt (kom op!!!!) deze weer op de markt te brengen, schrijf er maar een aantal op. Topper!

Per 2 stuks uit onze 18:00 show:

Ontzettend gave bak die écht uniek is en mijn aandacht trekt. Vorig jaar geschoten en zo van genoten, gelukkig had Mattenfreak er nog 2 in de aanbieding om dit jaar te schieten. Wanneer het GBV lukt (kom op!!!!) deze weer op de markt te brengen, schrijf er maar een aantal op. Topper!

Per 2 stuks uit onze 18:00 show:

Oh wauw, per 2 is een stuk mooier nog dan alleen. Maar per hoeveel tegelijk zou je hem maximaal willen schieten?

Back
Bovenaan