Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ontzettend gave bak, volledig wat ik ervan hoopte. Had niet verwacht dat alles mooi uit zou komen qua crossettes, maar toch verrassend goed hoor. Fluit was top, lekker langdurig, kleuren prachtig.
Deze wil ik dit jaar zeker weer per 2. Helaas niet gefilmd, gewoon genoten, blij met jullie films!
Best leuk, maar uitgaande van de "online" 2€/schot, zet ik liever een ROTP of vergelijkbaar neer, met een crossette switch ernaast. Dan zie je de crosettes tenminste nog.
Ik vond ´m echt top. Geschoten per 2 in de show, ondersteund door 2x Special #4 van Katan (2019) en was echt heerlijk in de combi zo. Deze wil ik volgend jaar zeker weer.
Wat een ontzettende gave bak was dit zeg, erg van genoten. Fluit is echt dikke prima, gaan erg hoor. Vervolgens zie je eerst heel even een licht kogel voordat hij open klapt naar de crossettes, echt super gaaf.
Dit vond ik toch wel een van de toppers van de afgelopen jaarwisseling. Een lekker handzaam bakkie, duurt niet te lang en niet te kort, vliegt extreem hoog zonder last te hebben van de wind, en is een spraakmaker gebleken onder de toeschouwers. Dikke 10!
Fantastische bak. Echt een waarvan je tevoren zeer benieuwd naar bent en hij dan zo is zoals je verwacht- de verwachting waar maakt. Het kan dus zeker met papieren-kartonnen tubes!
Tempo van de fluiters is echt top, evenals de hele heldere kleuren van de crossettes. De crossettes zelf hadden iets groter gemogen. Heb deze box precies zo ervaren als op de film hierboven. Echt uniek en komt er volgend jaar sowieso weer bij!
De crosette zijn wel minder dan bij andere cakes zoals de Blushing Crossettes van Evolution Fireworks. Maar zeker gelet op het feit dat er een fluiter aan vooraf gaan vallen ze in mijn menig niet tegen.
Inderdaad erg vet gefilmd zo. Vond dit echt een van de beste boxen die ik heb gestookt. Zo'n uniek effect, die fluiter die ineens verandert in een lichtkogel met crossette. Dat die dan niet altijd even goed openplopt vind ik echt niet storend.
Geschoten als begin van de finale en hij was prachtig. Goede fluiters met lichtkogels en, inderdaad niet al te best uitgewerkte, crossettes. Dan vind ik dit, samen met de Scream van Wolff, nog wel het mooiste (ipv een pruttel crackling boeketje oid). Maakt 'm een stuk sierlijker. Wel stevig aan de prijs, maar ben al blij dat er nieuwe (unieke) fluitbakken komen.
Iets teveel overlap daar ik dacht dat hij iets sneller zou schieten: