Whistling Rainbow [Compound]

Ben ik nou echt de enige die deze vond tegen vallen?
De fluit is prima , echter gaan ze zo hoog.
Crosettes splitten niet allen even keurig,
Hangtime was gematigd.
Tenminste het kleur bolletje bleef 2 seconde hangen daarna splitte het en was het binnen een seconde of 2 weg.
Had liever gezien dat de crosettes korter branden als tail en langer wanneer ze gesplitst zijn, dit zodat de lucht meer gevuld is met stars.

Wel dikke compliment voor originaliteit hoor!
Maar ik vond het de prijs niet waard.

Maar ja kan ook aan mij liggen natuurlijk en verwachte ik teveel na de splitting stars/rainbow

Ik baseer me enkel op filmpjes en deel je mening. Maar als ik dan de ervaringen lees van de meesten die jouw/mijn minpunten vonden wegvallen tegen het algehele plaatje, dan word ik toch wel nieuwsgierig. Maar perfect is het bakkie op zeker niet. En erg duur.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 11:20. Geschoten per 2 stuks.

Ik baseer me enkel op filmpjes en deel je mening. Maar als ik dan de ervaringen lees van de meesten die jouw/mijn minpunten vonden wegvallen tegen het algehele plaatje, dan word ik toch wel nieuwsgierig. Maar perfect is het bakkie op zeker niet. En erg duur.

Wij hebben hem stand alone geschoten en ik raakte er niet warm van.
Ik zie veel liever de sluiting Rainbow.
Wil je het op vullen combineer ik die met een return of the Phoenix. En ik denk dat ik dan euforischer ben dan deze bak.

Ben ik nou echt de enige die deze vond tegen vallen?
De fluit is prima , echter gaan ze zo hoog.
Crosettes splitten niet allen even keurig,
Hangtime was gematigd.
Tenminste het kleur bolletje bleef 2 seconde hangen daarna splitte het en was het binnen een seconde of 2 weg.
Had liever gezien dat de crosettes korter branden als tail en langer wanneer ze gesplitst zijn, dit zodat de lucht meer gevuld is met stars.

Wel dikke compliment voor originaliteit hoor!
Maar ik vond het de prijs niet waard.

Maar ja kan ook aan mij liggen natuurlijk en verwachte ik teveel na de splitting stars/rainbow
Nee hoor. Ben het wel eens met je. Hoewel helemaal tegenvallen was het niet, gezien ik vooraf ook geen enorme verwachtingen had.
Crossette deel is gewoon te matig.
De prijs te hoog voor wat je krijgt.

Tuurlijk de combi is uniek maar zoals anderen hier ook al vonden zijn de crosettes matig in uitwerking.

In de freak gekocht bij Orthen voor 79euro.

Scream en crossettes zijn heerlijke effecten dus daarom meegepakt. Denk niet dattie dit jaar weer komt en al helemaal niet voor deze prijs...

Tuurlijk de combi is uniek maar zoals anderen hier ook al vonden zijn de crosettes matig in uitwerking.

Ze zijn wel goed uitgewerkt, weliswaar een beetje "klein", maar dat kan natuurlijk ook omdat ze wel heel erg hoog komen ?

Mwa had er ook een paar ploffers tussen. Wind was minder als vorig jaar en als ik deze crossettes vergelijk met de crossette switch die ik vorig jaar schoot met windkracht 5 is er zeker ruimte voor verbetering vind ik ;)

Hij ging idd wel hoog ja ghehe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb 'm ook per 2 geschoten en vond hem redelijk. Fluiters en tempo goed, boeketten wel erg klein en onopvallend.

Wat een ontzettende gave bak was dit zeg, erg van genoten. Fluit is echt dikke prima, gaan erg hoor. Vervolgens zie je eerst heel even een licht kogel voordat hij open klapt naar de crossettes, echt super gaaf.

Hierbij nog het filmpje:

Laatste filmpje wel heel slecht ja, mss 1 op 5 die wel goed opent. Zeker met de prijs ook van mijn lijst af.

Helaas wel te verwachten dat de crossettes niet al te geweldig zouden zijn, een flink deel van de lading is natuurlijk nodig voor de fluiters. Ik denk dat ik dan toch ook eerder voor de splitting rainbow zou kiezen en daar een fluiter doorheen schieten.

Mijn zwager zat de 30e in de skybar van het van der Valk hotel. Ik weet niet welke verdieping dat is, maar het is echt heel hoog. Ik kende de whistling rainbow nog niet, maar door dit filmpje op zoek gegaan. Zie het "gewone" vuurwerk er onder om te vergelijken hoe belachelijk hoog deze gaat. Ik denk dat het vooral door de hoogte komt dat het lijkt dat de crosettes niet altijd goed open klappen.

Mijn zwager zat de 30e in de skybar van het van der Valk hotel. Ik weet niet welke verdieping dat is, maar het is echt heel hoog. Ik kende de whistling rainbow nog niet, maar door dit filmpje op zoek gegaan. Zie het "gewone" vuurwerk er onder om te vergelijken hoe belachelijk hoog deze gaat. Ik denk dat het vooral door de hoogte komt dat het lijkt dat de crosettes niet altijd goed open klappen.

Haha heel vet dit! Mooi uitzicht zal je daar hebben tijdens oud en nieuw.

Schitterend om hem zo in actie te zien! Ik heb er zeker van genoten per 2 stuks en wat mij betreft het meest unieke nieuwe item op de markt dit jaar.

Als ik dit zo zie zijn de crossettes zelf nog niet eens zo slecht maar gaan ze inderdaad wel heel hoog.

Back
Bovenaan