Whistling Rainbow [Compound]

Maar ff een vraag nou. Het howling effect gaat hoogst waarschijnlijk verdwijnen.
Dat betekend dat deze bak geen toekomst heeft af wel soms !?

De plastic buizen verdwijnen, maar dit is met karton, net als de nieuwe ROTP, kan dus prima blijven.

Pas sinds kort weer een beetje lurken op het forum. Het gaat toch weer een beetje kriebelen zo vlak voor Oud en Nieuw. Tot nu toe ben ik nog niet verrast door de nieuwe artikelen maar deze is echt geweldig als hij zo in de straat komt. Mijn complimenten aan GBVWeco.

De plastic buizen verdwijnen, maar dit is met karton, net als de nieuwe ROTP, kan dus prima blijven.

Zit je nog wel met het hele kooi verhaal en het (mogelijk) massa-explosief reageren van kruit SAS in de kooi. Uit het document van het ILT kan ik niet opmaken of hierbij onderscheid gemaakt wordt tussen de plastic of de kartonnen inner tubes.

Zit je nog wel met het hele kooi verhaal en het (mogelijk) massa-explosief reageren van kruit SAS in de kooi. Uit het document van het ILT kan ik niet opmaken of hierbij onderscheid gemaakt wordt tussen de plastic of de kartonnen inner tubes.

Dat kooien dingetje is zeker een probleem, maar zou daardoor dus niet onmogelijk zijn, toch?
Het verwijderen van plastic is een regel vanuit de branche geloof ik.

Dat kooien dingetje is zeker een probleem, maar zou daardoor dus niet onmogelijk zijn, toch?
Het verwijderen van plastic is een regel vanuit de branche geloof ik.

Nee, zeker niet onmogelijk! Maar ik denk dat het de importeurs daar om zal gaan. Immers, groter risico op afkeur. Al weet ik er het fijne ook niet van.

Producten als deze hebben naar mijn weten geen kooi nodig, aangezien er niet veel flash gebruikt hoeft te worden om de crosette uit elkaar te laten gaan.

Die is erg klein ja. Toch reuze benieuwd naar de uitwerking. Ik mag hem vanavond ophalen.

Lijkt me toch dat deze juist wel kan gezien de effecten, vooral fluit, dan maakt de wind niet veel uit lijkt me?

Kan erg afwijken, das wel nadeel van de lagere fluitcakes; mss stabieler qua schieten maar niet om die eerste stabiele lift mee te geven. En je crossettes gaan klein en scheef.

Terecht ja, zo heb ik er niet over nagedacht, had gewoon die Splitting Rainbow in gedachten en die was fors groter, maar zeker in andere verhoudingen, heb je gelijk in.

Back
Bovenaan