Whistle Caps

Hier ben ik misschien wel het meest benieuwd naar. Als de fluit ook maar enigszins in de buurt komt van de oude Yellow Cabs... :handsup:

Hier ben ik misschien wel het meest benieuwd naar. Als de fluit ook maar enigszins in de buurt komt van de oude Yellow Cabs... :handsup:
De oude yellowcabs had niet echt een rauwe fluit zoals hier wel in de beschrijving staat. Wel had de oude versie een oorverdovende fluit, die mis ik wel zeg :D

Iets minder rauw dan vroegah zover ik me kan herinneren, maar deze komt er wel bij indien < 25 Eur.

Dan kunnen we met verschillende fluitbakken een mooi concert geven.

Jaaa! Dat klinkt écht net wat hoger, rauwer en beter dan de bestaande fluitbakken. Komt echt in de buurt van de oude welbekende fluitcake. Hebben!!

Oeh maar dit klinkt wel erg lekker hoor. Beetje rond de prijs van de oude yellow caps en dan is het prima te doen :cool:

Klinkt inderdaad als een heerlijke fluit, gaat direct op het must have lijstje.
Lekker tempo ook, chaos in 1 cake al.

Helaas de illustere voorganger nooit geschoten, maar op deze afgaand; herrie, tempo en een opvallend boeketje voor een fluitcake. Op de wishlist en wie weet komt ie er bij in het chaos segment van de avond.

Prijs boeit me in deze weinig.
Prachtige fluit!
Leuke effectief.
Hoog nostalgisch gehalte.
Al met al reden genoeg voor mij om aan te schaffen.

En als de prijs als advprijs Sky Screamers 2.0 of Hellfire Thunder is? Ik denk dat velen dan toch afhaken...

Back
Bovenaan