Whistle Caps

In Leerdam zijn de ook nog te koop bij Vuurwerk het Westen voor 25 euro per stuk. Je kunt ze mooi combineren met Neon (€6,25) die bevat screams en 20mm shots.

Hij is ook nog op voorraad bij MT Carwash in Kapel Avezaath (bij Tiel).
Daar vragen ze wel de volle mep ervoor € 49,99

Voor de liefhebbers, Piet van de Vendel in Renswoude heeft er nog een aantal op voorraad staan voor €20 per stuk. Zelf gisteravond nog even gauw 4 besteld nu het nog kan 😉

Dat is een mooie deal. Helaas te laat gezien. Zie ze nu omgeving Gelderland/brabant enkel voor 50,- per stuk. Veel te gortig.

Helaas was de Hellfire Thunder bij Vuurwerkwereld helemaal uitverkocht. Deze hadden ze nog wel voor een mooie prijs staan. Mooie toevoeging aan het slotakkoord met deze fluitcakes erbij.

De mijne helaas ook niet, baal er wel een beetje van. Had een ideetje voor een project maar dat gaat dus niet lukken.

Ik vond dit een zeer fijne aanvulling van mijn collectie. Fluit stopte inderdaad wel eens wat abrupt, maar m.i. beter dan alleen een kale matige fluit (ROTP).

Ik vind het geluid van de fluit niet mooi, wel fijn is dat deze een effect heeft. Dit product vind ik alleen aantrekkelijk in geval schieten in meervoud. 1 a 2 vind ik echt magertjes! ROTH is een stuk beter, maar helaas zonder effect.

Back
Bovenaan