Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
transbomber, 4 seasons, monsterride, big momma, molotov mines en zo zijn er nog veel meer. Vroeger was het lokale aanbod daarin veelal bepalend. Vulcan, Broekhoff en Schuurmans waren nu eenmaal dominant in de regio.

Tegenwoordig is de kwaliteitsslag die alle importeurs hebben gemaakt, en daarmee de concurentie tussen items dusdanig groot dat het vaak ondoenlijk is om alle toppers mee te pakken.

maar de afgelopen posts geven wel weer inspiratie voor de komende jaarwisseling, is kijken of eik nog wat toppers uit het verleden kan scoren voor komend jaar

Ik heb helaas nooit de goeie versie van de Junior Jack gehad. Wel heb ik deze topper tijdens een demo gezien en gedurende dezelfde demo kwam ook de Salute Cake 1 van Schuurmans/Vulcan voorbij. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de laatste.

Een jaar later heb ik 4x Junior Jack besteld, maar ik kreeg toen helaas de veel mindere 2014 batch. Elk seizoen bekijk ik een aantal filmpjes van de goeie batch en keer ik keer komt de gedachte op: "had ik maar". Aan de andere kant wel heel erg blij dat ik die andere topper van een Salute Cake 1 mee heb kunnen maken.

Poh daar zeg je me wat. Junior Jack wat een geweldige cake was dat. Ik had dat jaar voor het eerst een groter budget en had nog nooit een fatsoenlijke knalcake gehad. Ik wist niet wat ik hoorde. Wat een knallen kwamen er uit dat mini cakeje.

Heel wat die ik nog nooit gehad heb, maar voor nu komt in me op: Killing Arrow

Alleen het uiterlijk vond ik al fantastisch, maar ze waren me te duur.

Owja, helaas ook de Big Chill nooit gehad.

Er zitten heel wat toppers tussen. Maar ik maak daar geen sport van wat ik wel en niet heb. Als het budget het niet toe laat dan gaat het voorbij. Dit jaar wou ik de Katan special #4 en de Transbomber de rest is bijzaak. Mijn budget is 775 euro en wou er graag onder blijven 1000+ die tijd ben ik voorbij, ben een enorm liefhebber maar in feite zou ik persoonlijk niet op het product blind staren maar producten kopen die ik mooi vindt en wil hebben. Maar goed moest kiezen tussen de #4 en transbomber het wordt de transbomber. En dan zit ik op 625 en dat laat ik zo genoeg besteld. Met de losse verkoop heb een budget van 175 en heb leuke goeie cakejes gezien die ik zeker wil hebben.

Doordat ik meteen al begin te kopen begin januari slinkt het budget behoorlijk snel en neemt de ruimte af om de echte grote jongens zoal pyro en papel en Evo force one te kopen omdat ik dan bang ben om geen budget meer te hebben om als het vuurwerkseizoen van start gaat nog koopjes te scoren.

Ik had een lijst met cakeboxen/compounds die ik graag nog zou hebben voordat het te laat was. Een aantal van die boxen heb ik dan ook vorig jaar of dit jaar kunnen scoren.

Immortal Gold
Winternight
Visions of Ecstacy
RedWire Autograph Box

Blijven er nog een aantal staan die ik graag in 2022 zou willen scoren

Tournament Box
Spinners 2 colors
Colourful City

Ik heb eigenlijk alle toppers nog niet gehad, vorig jaar hadden er een aantal afgestreept moeten worden. Dat word dit jaar!

Op de twijfellijst:
Tournament Box
Spinnerz 2 Colors (als de winkel hem op beschikbaar zet een no brainer)
Cruel Traction
Noi-Z
Something Different

Ik heb zelfs niets van Funke gehad. Er zijn wel enkele Rubro, Vuurwerkmania, Funke, Wolff en Cafferata toppers die ik graag had gehad, maar gewoonweg te duur zijn voor mijn budget of niet beschikbaar in de buurt.

Ik begrijp niet hoe ik erbij kwam om te zeggen dat ik niets van Funke had. Twee jaar terug nog iets gehad van Funke.:bonk:

Ball Python's, Funke boxen, Escape from hell, Garden Party 2 en 3, Red Maroon, Snowstorm, Funkeweide/Scala/Fermata cake's.. De 30mm 100sh blokken van VWT, de Salute Cake 1(!) vind het allemaal toppers. Helaas zijn sommige er helaas niet meer, maar gelukkig heb ik er dit jaar toch weer een aantal in de show zitten.

Nog nooit iets buiten de Cat1 of fonteinen van Funke gehad. Toch altijd een grotere hap uit je budget dan andere merken en jammergenoeg is Duitland niet naast de deur. Gelukkig is er genoeg kwaliteit te vinden in NL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan