Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoe, hele hoop wel gehad (cruel traction, spectacle show 120, noi-z etc etc.) maar ook een heleboel niet. Grote blokken zoals de pyro+papel of een tournament box vind ik vaak toch net wat te prijzig en koop ik liever wat meerdere ander blokken voor. Finale idem eigenlijk, kwalitatief super maar net te duur. EVO was altijd favoriet maar is qua prijs ook best fors tegenwoordig, al zou ik de mega willows nog wel willen hebben. Alles valt of staat met budget wat beschikbaar is, en natuurlijk zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk ��

Eigenlijk te veel om op te noemen, voornamelijk puur vanwege budgettaire af- overwegingen. Ik heb helaas nog maar weinig dikke compounds kunnen afsteken om die reden, laat staan de dubbele, die vallen echte buiten het bereik. Daarnaast is er ook zo ontzettend veel mooi spul om uit te kiezen en al met al ieder jaar een schitterende collectie gehad, steeds een stapje vetter. Maar de Mega Willows van Evo staat nog hoog op mijn lijstje, evenals The Branco.

Opvallend vaak wordt de transbomber genoemd. Maar die wordt ook bij vele voor het eerste geschoten dit jaar, goede keus:p

In de beginjaren van de Cruel Traction kwam deze zo vaak langs op demo's dat ik iedere keer besloot hem maar niet te kopen omdat ik hem al te vaak had gezien.

Een boel... Een aantal grote namen die me zo te binnen schieten:

- Transbomber
- Salute cake 1
- Zena Shell Kit

Ik heb helaas nog nooit de Crackling Crystal gehad. Ik ben in het verleden de Crackling Crystal nog niet tegengekomen hier in de regio. Wel enorm balen, zeker als je de straatfilmpjes er van ziet. Vooral dat soort vertraagde crackling effect komt erg indrukwekkend over op beeld en de spreiding lijkt echt enorm. Ik hoop dan ook dat ik deze topper dit jaar wel kan scoren.

De sky screamers van Beko/Vulcan. Die rauwe schelle huilers heb ik helaas alleen maar op film mogen zien. Er was eigenlijk geen dealer bij mij in de buurt die 'm verkocht en daarbij vond ik 'm ook gewoon te duur. Toen er toch een dealer in de buurt kwam die 'm in het assortiment had opgenomen wist ik het zeker, hij kwam er bij! Tot dat hij tijdens de demo geschoten werd en zwaar tegen viel! Die rauwe huilers die door merg en been zouden moeten gaan waren ingeruild voor een fluit wat al het unieke uit deze bak hadden weggenomen.

Poe, dat zijn er echt heel veel geweest. Ik ben er een tijdje uit geweest ivm andere prioriteiten, dus genoeg laten liggen haha.

Immortal gold
Tournament box
Berlin
Mega willows
Salute 1&2
Yellow caps
Panther
Sniper

Zullen er heel wat meer zijn, maar deze schieten mij zo even te binnen. Wel een erg leuk topic dit om je eigen lijst wat meer uit te breiden.

Poe, dat zijn er echt heel veel geweest. Ik ben er een tijdje uit geweest ivm andere prioriteiten, dus genoeg laten liggen haha.

Immortal gold
Tournament box
Berlin
Mega willows
Salute 1&2
Yellow caps
Panther
Sniper

Zullen er heel wat meer zijn, maar deze schieten mij zo even te binnen. Wel een erg leuk topic dit om je eigen lijst wat meer uit te breiden.

Inmiddels de Tournament box besteld, die kan straks dus mooi aangevinkt worden. Zeer benieuwd hoe die in de straat gaat bevallen.

Poh:

- Salute cake 1 (wel de nummer 2 gehad en de Sonora, dus who cares hahaha)
- New Moon (Kwam plotseling in me op)
- Mega Willows
- 1.2'' Glitter Willow 2 Colorz (staat stipt bovenaan de wensen lijst)
- Monster Ride (gek genoeg)
- Code Red (Voor de huidige prijs overweeg ik hem ook niet echt)
- Escape from hell (:cry:)
- Transbomber (niet echt mijn ding, maar ach)
- Crackling Chrystal
- Total Even Box

Ik kan mij weinig échte toppers bedenken welke ik nog nooit gehad heb, maar als ik er dan toch 2 moet noemen: Berlin en Crackling Chrystal. Vooral die laatste móet er echt komen komende jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan