Red Maroon - balen zeg wil die echt graag nog eens per 2 afsteken in de straat. Dit jaar een mooi rood-project op de planning staan. Heb nu de opvolger neon maar die vind ik toch echt een stuk minder sterke kleur hebben.
Buurt assortiment - nu niet meer voor een mooie prijs te krijgen, en heb al veel setjes. Tegelijkertijd denk ik dat het huidige assortiment zeker niet onderdoet voor deze en ze vooral in de beginjaren echt toppers waren.
Something like its hot - Tja te laat ingezien wat de kwaliteit was van Pangu, 2 jaar geleden nog een kansje gehad om ze te kopen maar helaas.
Escape From Hell - Pohh te laat met kopen geweest dit jaar, zie ze nu eigenlijk nergens meer op enigszins rijdbare afstand.
Spring break - nergens hier in de buurt voor een mooie prijs gezien helaas.
Venom Box (vuurwerkmania) - Wat zou ik die graag per 8 eens willen schieten, 2 jaar geleden de secret salute geworden. Was er toen niet op tijd bij en nog te weinig ervaring. Destijds zitten twijfelen om ze bij breda te bestellen. Balen!
Zena Shell kit - Nergens meer te verkrijgen 2 jaar geleden, had ze graag nog eens gehad bij de andere 2"shots.
On The Beat - Ook te laat de kwaliteit van Pangu ingezien.
Titanium Peony - Nét te laat met beslissen vorig jaar bij een uitverkoop en misgegrepen.
Allemaal producten die op de nominatie stonden om te bestellen maar nu waarschijnlijk geen kans meer voor zal hebben.