Welke pijlen vind jij het mooist?

Dit topic is bedoeld om de mooiste pijlen van het land op te sommen. NIET om te vragen wat leuke pijlen zijn.
Het topic van de Escapade pijlen kun je HIER vinden.

Light Year van THOR 10 pijlen voor 27 euro. Fantastisch!
Rocket boom; zeer mooi effect
Killing arrow; duur, maar zeker een van de betere pakketten in NL

Rocket Boom is kwa prijs/kwaliteit verhouding het beste wat ik in mijn collectie gehad heb. Ik moet wel erbij zeggen dat ik nog nooit Killing Arrow heb gehad/gezien. :)

Hier een filmpje een filmpje van mij van de smiley uit het Rocket Boom pakket: http://avpvuurwerk.nl/videos/video/503/rocket-boom-smiley-pijl.html

In tegenstelling tot vele anderen vind ik de Multi Colour Rockets van GBV ook een aanradertje. Leuke pijlen, harde burst en naar mijn mening felle effecten.

Een filmpje van mij van een Multi Colour Rocket: http://avpvuurwerk.nl/videos/video/501/proline-multi-colour-rocket.html

Voor mijn blijft het nog altijd de Killing Arrow. Hij blijft super en koop nu standaard 2 pakketjes. Dit jaar ook maar de Zink pijlen testen en de black smith rockets. We zullen zien, maar afgaand op de filmpjes denk ik van niet

de titan pijlen (Wolf) slechts 4.- voor een mooie bol pijl
fire paket (Wolf) 6 pijlen voor 7.50 met redelijke effecten voor die prijs

de titan pijlen (Wolf) slechts 4.- voor een mooie bol pijl
fire paket (Wolf) 6 pijlen voor 7.50 met redelijke effecten voor die prijs

Ik heb over de Titan pijlen zowel goede als slechte verhalen gelezen.
Heb ze dit jaar zelf ook, ze waren bij de rijswijkse vuurwerkhal maar een tientje voor 4.

Dit jaar heb ik Light Year (Thor), Imperial (Wolff) en de Multi Colour Rockets (GBV) tot mijn beschikking en zal volgend jaar laten mijn mening laten horen.

Vorig jaar heb ik de Superior Bol Pijlen van Mercurius gehad. 5 stuks voor €20,-. Ik verwachtte er niet al te veel van. Toen deze tot ontploffing kwam was ik verbaasd. Wat een schitterende pijlen zijn dit zeg. Lekker groot boeket en hij blijft lekker lang hangen.

Kortom; Aanrader! :D

Ik heb dit jaar ook de Pyroshells, 5 pijlen voor 20 euro en in de voorverkoop maar 17,96 euro. Ik heb zeer goede ervaring met bolpijlen, altijd volle effecten en heb nu al 5 verschillende pakketten gehad. Op de video ziet het er goed uit:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig Blitzz! Even kijken of er toevallig een dealer in de buurt zit, want 20 euro voor 5 zulke prachtpijlen is geen geld! :D

@Pyroguy: In Meppel zit een Pyrostar dealer.

Hier nog een foto. Voor de grootte, die dikke is 2,5"(6,5 cm) en de rest is 2"(5cm):
dsc09778a.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft broekhof niet ook een Power shells pakket?
De Light Year van Thor is ook erg mooi :) (nr.1 van nederland volgens mijn folder)
En ook helemaal niet zo duur! 27,- voor 10 40gr pijlen.

Killing arrow is erg mooi, en het allereerste jaar dat de californian dreaming er was van lesli was die ook prachtig. Het jaar daarop vond ik 'm super slecht en ben bang dat 't niet veel beter meer is.
De fire & ice pijlen vond ik ook wel geslaagd, maar mijn nummer 1 sinds vorig jaar vind ik toch de zink pijlen voor nl markt.
De blink vind ik persoonlijk wat minder, maar daar zitten er maar 2 van in.

De zinks zijn voor € 49,95 te koop in Elten (DE), geloof in de rest van nederland voor € 65 zoiets.
Dus als je toch naar DL gaat voor wat vuurwerk zou ik ze daar halen.

vind de moonwalkers erg mooi
de buren hadden die vorig jaar en wou die eigelijk dit jaar ook kopen maar is er heelaas niet van gekomen

scirocco van breeschoten zijn naar mijn mening de beste pijlen, door ervaring zelfs nog beter dan de ninja pijlen, máár smaken verschillen...

Dit jaar is wel een beetje een pijlenjaar voor mij, ben zelf nogal gek op pijlen en de killing arrow staat tot dusver dik aan kop. Misschien dat er nog verandering in komt aangezien ik dit jaar aardig wat ga testen. Hieronder een kleine opsomming:
Killing arrow(duh)
Light Year
Black Smith Rockets
Full House
Super Sky Show
Shooter kit 24(en 12)
Zink pijlen
Rocket boom
Ninja III
Fire pakketje
High Four
Hier zitten dus pijlen bij waarvan de meeste zeggen dat ze het beste zijn van NL. Na morgen(hopelijk met beeldmateriaal) laat ik even weten, wat na mijn mening, de beste zijn van NL. Na een avondje kroeg kan ik me niet alle pijlen herinneren die ik heb, maar ik zal z.s.m. toevoegen als ik iets heb gemist.

Back
Bovenaan