Welke pijlen vind jij het mooist?

De beste pijlen van Nederland (van de pijlen die ik tenminste heb gehad, en dat zijn er nog wel wat) vind ik de pijlen uit het pakket "Killing Arrow" toch echt de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Veel mensen laten zich afschrikken door de prijs omdat ze zeggen dat dat het nooit waard kan zijn voor de "maar" 40 gram kruit dat er in mag zitten. Nou Wolff laat zien dat het zeker wel beter kan!

3 Filmpjes van mij van afgelopen jaar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Top pijlen:thumbsup:

Sow! Die 'killing arrow' zijn inderdaad hele mooie pijlen, dat zie je niet vaak in NL, regelrechte aanraders. Zelf vind ik de 'Pyromania rockets' erg mooi, geen idee of die nog bestaan.. Verder de 'Formula 1' pijl van Wolff met een echte double break.

Laatst bewerkt:
Als ik een topic start zeg ik natuurlijk ook wat ik zelf aanraders vind: de RocketBoom van Beko, de Multicolor-rockets van GBV en de BreakDelight bolpijlen van Broekhoff. Maar dit jaar zal ik de Zinks eens proberen.
Ik heb die Multicolour rockets pijlen ook gehad dit jaar en ik snap niet dat je dit een aanrader vindt. Deze pijlen gaan te hoog en de effecten ervan zijn heel klein.

Ik heb die Multicolour rockets pijlen ook gehad dit jaar en ik snap niet dat je dit een aanrader vindt. Deze pijlen gaan te hoog en de effecten ervan zijn heel klein.

Je kunt dan beter het Excellent Rockets of Mega Rockets Silverline pakket nemen van GBV. Multicolour Rockets zijn echte low budget pijlen, niet de mooisten.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
De beste pijlen van Nederland (van de pijlen die ik tenminste heb gehad, en dat zijn er nog wel wat) vind ik de pijlen uit het pakket "Killing Arrow" toch echt de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Veel mensen laten zich afschrikken door de prijs omdat ze zeggen dat dat het nooit waard kan zijn voor de "maar" 40 gram kruit dat er in mag zitten. Nou Wolff laat zien dat het zeker wel beter kan!

3 Filmpjes van mij van afgelopen jaar:
movie
Top pijlen:thumbsup:
Nou bedankt :cry:
Moet ik me lijstje weer aanpassen en ik moet speciaal naar een wolf dealer rijden. Nee grapje jij kan er weinig aan doen, maar zo zeg wat zijn die pijlen mooi!
Ik zou eigenlijk de dominator pijlen van broekhoff gaan kopen maar ik denk dat dit wel een goede vervanger is.

hieronder ook mijn favoriete pijlen, de killing arrow, maar dan in een pijlenrek... voorafgaand de fire pijlen. enjoy!

+ YouTube Video

Wat een heerlijke ronde effecten hebben die killing arrows!

Zelf vond ik het kungfu pakket van Zena NL erg mooi, 10 pijlen voor maar 17,50.

Wat een heerlijke ronde effecten hebben die killing arrows!

Alle bolpijlen die ik heb gehad hadden ook altijd een mooie ronde vorm. De ronde kop is dus niet een of andere verkooptruc, het werkt dus zeker wel. Daarom ben ik van plan om ook dit jaar weer bolpijlen te kopen. Zit te denken aan Killing Arrow, maar moet nog een dealer in de buurt vinden die deze verkoopt.

Ik heb het zelf niet zo op pijlen maar ik vindt de Rocket Boom toch wel zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding hebben dat deze wel in mijn collectie zit;).

Ik ben het helemaal mee eens maar ik zou wel als je echt mooie goede pijlen wil gewoon even de grens over gaan :)

Het gaat hier over 'de mooiste pijlen in Nederland', dus niet of je in Belgie mooiere pijlen kan krijgen.

Die Killing Arrow, heb ze nooit gezien, maar aan het filmpje te zien zijn ze zeker de moeite waard een keer te nemen!

De nieuwe pijlen in het Zena assortiment zijn echt mooie pijlen voor echt heel weinig geld. Uitgaande van de video's zijn het dikke aanraders:
Light Year(27 euro voor 2x5=10 pijlen):

Spaced(24 euro voor 10 pijlen):

Laatst bewerkt:
hieronder ook mijn favoriete pijlen, de killing arrow, maar dan in een pijlenrek... voorafgaand de fire pijlen. enjoy!

movie

ziet er nice uit! Die killing arrows komen dit jaar ook op het lijstje!

ps: vroeger had je altijd van die (groene) pijlen met twee stokken, die waren altijd wel lachen:)

Ik was zelf vroeger zeer positief over de blitzz rockets van GBV.

De zink pijlen die in Nl verkocht worden zijn zeker super.
Ook de Goldline rockets van GBV.
Maar er zijn meerdere importeirs met hele goede pijlen.

grtz
Pyromaniac 1975

De rainbow pijlbox 1/2/3 van Evuco.
Zijn misschien niet de beste pijlen binnen NL, maar zeker goede effecten voor mooi prijzen!

Dit kan ik zeker bevestigen,
heb ze de afgelopen 2 jaren gehad.
Alleen werd afgelopen jaar volgens mij nr. 3 niet mee geleverd :(

nederland kent 'n aantal goede pijlen pakketten .

zink pijlen (jaco)
heavy metal (wolff)
black smith rockets (hardix)
ninja 3 (brave & wichers)
rocket boom (beko)

Back
Bovenaan