Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt van alles, juiste de laatste jaren weer wat meer uitgebreid en kan daar stiekem misschien wel meer van genieten dan de cakes :blink:

Diversiteit aan Fonteinen, waar ik ze eerder maar saai vond vind ik het nu echt heerlijk, van klein tot groot tof spul.
Uiteraard grondbloemen knetterballen in alle maten, luchthuiler/fluiters, hummer, stiekem ook nog wel wat bewaarde hollandse kanonslagen, tornado wirbels achtigen. echt zoveel klein spul weer tegenwoordig. Heerlijk!

Mooi maar blijft listig spul haha. Luftheulers heb ik nog adresje voor trouwens voor wie er naar vroeg hier ergens

met jonge kinderen ontkom je er niet aan, maar vind het altijd leuk:
knetterballen, kleine fonteintjes, hummers, etc. kinderen vinden het geweldig en ik (stiekem) ook.

Ik had ze al genoemd in mijn lijstje maar die Gletscher fonteintjes zijn echt leuk. Ze kosten weinig, zijn vaak al voor 2,50 tot 3 Euro te vinden voor een pakje van 2 stuks.

Zie wel dat Broekhoff met redelijk wat klein spul komt. Eens kijken wat daar allemaal tussen zit.

Probeer altijd weer leuke unieke dingen te vinden die ik nog niet eerder heb gehad.

Klein spul is bij mij, Santiago Masters, Booster 500, Paranoia, diverse 19 shots, bunga, brasilian box :D

Kijk toch ook weer uit naar deze bestelling hoor. Mijn dochter dit jaar lekker los laten gaan dus ik bestel wel. :cool:

Zag in het sfeer foto topic een foto van Janniekske met 2 soort race karretjes. Heb deze zelf nog nooit in webshops zien staan. Iemand enig idee waar die te koop zijn? Ben bekend met de Dakar auto van GBV, maar zijn er hier meer van te koop?

Zag in het sfeer foto topic een foto van Janniekske met 2 soort race karretjes. Heb deze zelf nog nooit in webshops zien staan. Iemand enig idee waar die te koop zijn? Ben bekend met de Dakar auto van GBV, maar zijn er hier meer van te koop?
Zijn denk ik niet meer te koop in de webshops dit is meer vuurwerk uit de oude doos. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan