Jo_Haokan Fireworks
VWC lid
Je kan de 12e gewoon langs komenJammer dat je in Oisterwijk niet kan bestellen voor de 12e maar alleen voor de laatste 3 dagen. Als ik zo lang moet wachten met Cat 1 halen wil ik wel zeker weten dat het er is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan de 12e gewoon langs komenJammer dat je in Oisterwijk niet kan bestellen voor de 12e maar alleen voor de laatste 3 dagen. Als ik zo lang moet wachten met Cat 1 halen wil ik wel zeker weten dat het er is.
Ik ben bang dat ik hier ook voor zal moeten kiezen aangezien ik volgend jaar hoogstwaarschijnlijk tijdens oud en nieuw in het buitenland ben.Gisteravond ook gebeld door Jo en gewoon een prima gesprek gehad. Ik ben al jaren met veel plezier klant bij Haokan en ben altijd erg netjes geholpen, ook als er een keer iets niet klopte. Heel begrijpelijk dat zijn situatie nu lastig is. Helaas speelt ook in mijn gemeente de discussie over een permanent verbod (de nieuwe burgermeester wil zich erg graag profileren...), dus voor nu toch maar m'n geld terug gevraagd.
Waarschijnlijk de 12e nog wel even langs Oisterwijk voor extra Cat1.
je mag het komen ophalen maar je mag het ook in je bestelling laten zitten tot volgend jaar.Ik heb mijn bestelling ook doorgezet naar volgend jaar. Is het de bedoeling dat ik het cat 1 gedeelte dit jaar ophaal of schuift dat ook automatisch door naar volgend jaar.
komt goed thx voor je berichtJo, even als mede-ondernemer: ben je je ervan bewust dat je er een paar niet-CAT.1-artikelen tussen hebt staan? Wij hebben van de diensten al te horen gekregen dat ze daar op komen controleren. Doe er je voordeel mee...
Ik heb mijn bestelling ook doorgezet naar volgend jaar. Is het de bedoeling dat ik het cat 1 gedeelte dit jaar ophaal of schuift dat ook automatisch door naar volgend jaar.
Nee die zijn uitverkochtVraagje, komt er in Oisterwijk nog extra Bengalfeuer Mix?
Hoi jo,
Heb nog niks gehoord, had al tijdje geleden gemaild als een van de eersten volgens mij, en daarna nog eens met mijn voorkeur. Neem aan dat er nog steeds gebeld wordt om met klanten alles rond te krijgen?
Groet,
Viper
Hallo Viper,Hoi jo,
Heb nog niks gehoord, had al tijdje geleden gemaild als een van de eersten volgens mij, en daarna nog eens met mijn voorkeur. Neem aan dat er nog steeds gebeld wordt om met klanten alles rond te krijgen?
Groet,
Viper
Hallo Viper,
Iedereen die zijn voorkeur al heeft doorgegeven hoef ik niet meer te bellen.
Als je evt nog niet gebeld bent kan je ook via de mail je voorkeur doorgeven.
Gelukkig schuiven veel mensen door en ik verwacht dat deze maand iedereen gereageerd heeft.
Er zijn ook een flink aantal mensen die geen telefoonnummer in hun account hebben staan of dat het nummer niet klopt en ook zijn meerdere mensen niet te bereiken.
Dus er wordt hard aan gewerkt dat iedereen zijn voorkeur heeft doorgegeven.
Zoals ik begrepen heb komt er over een week of 2 ook meer duidelijkheid over de verdeling van het steunpakket.
Gr. Jo