[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cat 1

Cat 1

Op de 28ste kan iedereen die cat 1 in zijn bestelling heeft langskomen voor het op te halen.
(afhaalbon meenemen.)
Wil je cat 1 bijkopen of een deel van je bestelling omzetten neem dan zelf een lijstje mee wat je wilt hebben. er is geen showroom.
Cat 1 is te zien in de shop van Oisterwijk en er komt ook nog een cat 1 nieuwsbrief.

Gisteren gebeld door Jo (was vergeten zelf te mailen). Ook ik heb mijn bestelling doorgezet naar volgend jaar.
Bedankt voor het gezellige gesprek Jo en succes de komende tijd met alles regelen en uitzoeken.
We zien elkaar i.i.g. volgend jaar in Oisterwijk.:thumbsup:

Gisteravond ook gebeld door Jo en gewoon een prima gesprek gehad. Ik ben al jaren met veel plezier klant bij Haokan en ben altijd erg netjes geholpen, ook als er een keer iets niet klopte. Heel begrijpelijk dat zijn situatie nu lastig is. Helaas speelt ook in mijn gemeente de discussie over een permanent verbod (de nieuwe burgermeester wil zich erg graag profileren...), dus voor nu toch maar m'n geld terug gevraagd.
Waarschijnlijk de 12e nog wel even langs Oisterwijk voor extra Cat1.

Ik heb mijn bestelling ook doorgezet naar volgend jaar. Is het de bedoeling dat ik het cat 1 gedeelte dit jaar ophaal of schuift dat ook automatisch door naar volgend jaar.

Gisteravond ook gebeld door Jo en gewoon een prima gesprek gehad. Ik ben al jaren met veel plezier klant bij Haokan en ben altijd erg netjes geholpen, ook als er een keer iets niet klopte. Heel begrijpelijk dat zijn situatie nu lastig is. Helaas speelt ook in mijn gemeente de discussie over een permanent verbod (de nieuwe burgermeester wil zich erg graag profileren...), dus voor nu toch maar m'n geld terug gevraagd.
Waarschijnlijk de 12e nog wel even langs Oisterwijk voor extra Cat1.
Ik ben bang dat ik hier ook voor zal moeten kiezen aangezien ik volgend jaar hoogstwaarschijnlijk tijdens oud en nieuw in het buitenland ben.
Hoe wordt dit verder afgehandeld bij je?

Jo, even als mede-ondernemer: ben je je ervan bewust dat je er een paar niet-CAT.1-artikelen tussen hebt staan? Wij hebben van de diensten al te horen gekregen dat ze daar op komen controleren. Doe er je voordeel mee...

Vandaag gedeelte van mijn bestelling in Pijnacker omgezet naar CAT 1 en rest doorgeschoven naar volgend jaar. Prima en vriendelijk ontvangst en netjes alles geregeld en nu maar hopen op volgend jaar ouderwets stoken.

Hoi jo,
Heb nog niks gehoord, had al tijdje geleden gemaild als een van de eersten volgens mij, en daarna nog eens met mijn voorkeur. Neem aan dat er nog steeds gebeld wordt om met klanten alles rond te krijgen?
Groet,

Viper

Hoi jo,
Heb nog niks gehoord, had al tijdje geleden gemaild als een van de eersten volgens mij, en daarna nog eens met mijn voorkeur. Neem aan dat er nog steeds gebeld wordt om met klanten alles rond te krijgen?
Groet,

Viper

Jo gaat iedereen nog bellen wat betreft hoe en wat, echter zijn er zo veel die hij moet bellen, dat dat niet maar even snel is gebeurt. Dus don't worry, je wordt benadert.

Hoi jo,
Groet,

Viper
Hallo Viper,
Iedereen die zijn voorkeur al heeft doorgegeven hoef ik niet meer te bellen.
Als je evt nog niet gebeld bent kan je ook via de mail je voorkeur doorgeven.
Gelukkig schuiven veel mensen door en ik verwacht dat deze maand iedereen gereageerd heeft.
Er zijn ook een flink aantal mensen die geen telefoonnummer in hun account hebben staan of dat het nummer niet klopt en ook zijn meerdere mensen niet te bereiken.
Dus er wordt hard aan gewerkt dat iedereen zijn voorkeur heeft doorgegeven.
Zoals ik begrepen heb komt er over een week of 2 ook meer duidelijkheid over de verdeling van het steunpakket.
Gr. Jo

Hallo Viper,
Iedereen die zijn voorkeur al heeft doorgegeven hoef ik niet meer te bellen.
Als je evt nog niet gebeld bent kan je ook via de mail je voorkeur doorgeven.
Gelukkig schuiven veel mensen door en ik verwacht dat deze maand iedereen gereageerd heeft.
Er zijn ook een flink aantal mensen die geen telefoonnummer in hun account hebben staan of dat het nummer niet klopt en ook zijn meerdere mensen niet te bereiken.
Dus er wordt hard aan gewerkt dat iedereen zijn voorkeur heeft doorgegeven.
Zoals ik begrepen heb komt er over een week of 2 ook meer duidelijkheid over de verdeling van het steunpakket.
Gr. Jo

Als ik het goed begrijp is er weinig kans we t geld dit jaar nog terug kunnen krijgen he?
Niet vervelend bedoeld, maar ik vind het wel fijn om dat voor mezelf even duidelijk te hebben

Laatst bewerkt:
Zou het niet? Ik zou het wel vreemd vinden aangezien er toch wel geld in kas zou moeten zitten.
Er zijn een hoop orders doorgeschoven dus dan zou de test toch zijn geld terug moeten kunnen krijgen.
Is ook bij wet verplicht geloof ik, want ondanks onmacht kan er niet geleverd worden op afgesproken datum en tijd.
En hoe vervelend ook de winkelier zal het moeten verhalen bij de overheid.
De klant heeft daar feitelijk niets mee te maken.

Begrijp mij niet verkeerd, maar ik vind het erg lang duren voor er duidelijkheid is.
Geef ons een uiterste datum wanneer het allemaal geregeld is.
Klein of grote verkooppunten hebben het allemaal al rond en dat een aantal mensen niet reageren heb ik geen boodschap aan.

De 40 miljoen compensatie is ook niet bedoelt voor terruggaves van geld, maar voor opslag en transport van niet verkocht vuurwerk.
Ik wil nu ook duidelijkheid wat betreft terugbetaling van mijn aankopen.
Nogmaals kan er niet worden voldaan aan onze overeenkomst. Dit buiten schuld van verkoper om, maar juridisch heb ik 100 procent recht op annulering en restitutie van reeds gedane betalingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan