Website Lesli

Ik hoop dat als de site weer online gaat, dat je alle nieuwe producten, de prijzen en de gratis producten op de site kunt bekijken!
Misschien ook nog zoiets als een vwc inlogpanel waarmee je flinke korting kunt krijgen! :D (ik kan goed dromen en heb een rijke fantasie voor de mensen die het mij zouden willen vragen!:p)

Ik hoop dat als de site weer online gaat, dat je alle nieuwe producten, de prijzen en de gratis producten op de site kunt bekijken!
Misschien ook nog zoiets als een vwc inlogpanel waarmee je flinke korting kunt krijgen! :D (ik kan goed dromen en heb een rijke fantasie voor de mensen die het mij zouden willen vragen!:p)

er is een winkel, en Helmond, Genaamt: "El Blanko", die de VWCers 20% korting geeft:)

alleen heb ik geen idee hou hij er achter wil gaan komen hoe hij kan zien dat bijvoorbeeld ik van VWC ben:)

en wat moet "runtime error" betekenen?

Runtime errors zijn fouten die niet worden veroorzaakt door de beveiliging van het programma, maar door het programma zelf. Het programma wordt dan beëindigd met een foutcode bestaande uit een getal tussen 1 en 255 en een adres van acht cijfers en/of letters.

Oftewel ik snap het ook niet. Dacht dat het onderhoud betekende. :p

er is een winkel, en Helmond, Genaamt: "El Blanko", die de VWCers 20% korting geeft:)

alleen heb ik geen idee hou hij er achter wil gaan komen hoe hij kan zien dat bijvoorbeeld ik van VWC ben:)

Hoe hij erachter kan komen. Je neemt een afdruk mee van je vwc Home pagina. :)
Of de Crew heeft er misschien iets op.

VW planet is helemaal online alleen de prijzen mis je vaak.

Maar de acties en assortimenten zijn wel al up to date!

EN ik mis gvd een paar hele mooie cakes :(

Weet je wat ze eens moeten doen.. ze moeten aangeven welke cakes bij welke winkels te koop zijn. Nu moet je eerst een winkel selecteren en dan van die winkel hun selectie bekijken, zie je jouw cake niet erbij staan moet je het proces opnieuw uitvoeren. Enz enz. totdat je vaak ook nog tot een teleurstellende ontdekking komt dat er geen één winkel in de buurt dat blokkie verkoopt. Grrrr... na al die jaren hebben ze dit nog steeds niet opgelost!

Sowiezo wil ik voor de duidelijkheid wel melden dat boerenbond en welkoopwinkels hun eigen webshop persoonlijk moeten openen. per winkel zal het dus verschillen wanneer de webshop open is.

Weet je wat ze eens moeten doen.. ze moeten aangeven welke cakes bij welke winkels te koop zijn. Nu moet je eerst een winkel selecteren en dan van die winkel hun selectie bekijken, zie je jouw cake niet erbij staan moet je het proces opnieuw uitvoeren. Enz enz. totdat je vaak ook nog tot een teleurstellende ontdekking komt dat er geen één winkel in de buurt dat blokkie verkoopt. Grrrr... na al die jaren hebben ze dit nog steeds niet opgelost!

So true, bijna een studie op zich om jou uitgezochte cakes terug te vinden bij diverse dealers.

En uiteraard allemaal lekker verschillend en bij allemaal zo een gaar stuk gratis vuurwerk.....

Is online!
Bij een paar dealers kun je al bestellen!
Jammergenoeg zit er bij mijn Boerenbond geen Next Generation dus die Straatbaas en Pontificaal kan ik vergeten... :cry:

boerebond/welkoop webshop staat nog deels oude in van vorige jaar, vanaf 22nov gaat die open met wat er dit jaar is met de prijzen erbij

Voor wie alvast een lijsjte ofzo wil maken of zomaar wat uit wil proberen, onder Zeeland kan je kiezen voor Tuincentrum de Keijzer. Hier kan je al een lijstje maken etc.

Ga dat zelf nu ook doen :p

Is toch wel een beetje raar, Totaal gemak te Groningen heeft 2 verschillende webshops, verschillend assortiment + verschillende prijzen... Zou je haast op allebei de sites gaan bestellen

Back
Bovenaan