Website Lesli

Yep Ilvan, kwam er ook achter vanavond!
Ik had elke dag zo‘n 3x lopen kijken of de prijzen er al waren.

Laatst bewerkt:
Yep Ilvan, kwam er ook achter vanavond!
Ik had elke dag zo‘n 3x lopen kijken of de prijzen er al waren.

Zitten toch wel leuke dingen tussen he. Denk dat ik voor het eerst ook maar eens daar langs ga dit jaar. Ik wil graag die thunderpipes hebben en 14,95 voor 40 thunderkings is ook een schitterende prijs !

Blij dat de boel weer online is. Kan ik alvast lijtjes maken haha :)

Ik ben wel benieuwd of er dit jaar nog leuke aanbiedingen zijn, zoals vorig jaar de Sledge Hammer pijlen voor de helft van de prijs te koop waren?

Ik ben wel benieuwd of er dit jaar nog leuke aanbiedingen zijn, zoals vorig jaar de Sledge Hammer pijlen voor de helft van de prijs te koop waren?

Verschilt per dealer denk ik.

Sowieso zijn de Samurai pijlen dit jaar weer in de aanbieding. 12,95 kost die. Iik dat actie maxi pakketje is in de aanbieding voor 14,95. Daarnaast heeft bijna elke lesli dealer de thunderkings in de actie. ze gaan al vanaf 14,95 voor 40 wat erg goedkoop is !

Verschilt per dealer denk ik.

Sowieso zijn de Samurai pijlen dit jaar weer in de aanbieding. 12,95 kost die. Iik dat actie maxi pakketje is in de aanbieding voor 14,95. Daarnaast heeft bijna elke lesli dealer de thunderkings in de actie. ze gaan al vanaf 14,95 voor 40 wat erg goedkoop is !

Actie maxi niet halen! Was een van mijn eerstje pakettjes, en erg veel komt er niet uit... Het zijn allemaal kleine fonteintjes met hier en daar een beetje crackling...

Nu weer ontopic!:
Ben er achter gekomen dat je bij sommige dealers al kunt bestellen, ook al zijn er nog een paar producten niet toegevoegd!:bonk: (zoals Straatbaas, Pontificaal en CNC)

Vuurwerkplanet.nl is online, als de dealers hem aanzetten natuurlijk, succes met bestellen!

Ik heb even contact gehad met Barnt van Lesli vuurwerk.
Volgens de planning zullen de webshops van Boerenbond/Welkoop 21 november open gaan. Ook Straatbaas, Monster Jam en Goldmemers zullen dan gewoon op de webshop van Welkoop te vinden zijn.
Nog even geduld dus.

vandaag bij de Boerenbond geweest,en even wat vragen gesteld, en die vertelde me dat elke BoerenBond/Welkoop het zelfde assortiment gaat verkopen:wink:

ik weet niet of dit al bekent was maar dan weten jullie het nu :D

------
verder zou rond de 21ste de webshop online gaan:bye:

--pyro99

vandaag bij de Boerenbond geweest,en even wat vragen gesteld, en die vertelde me dat elke BoerenBond/Welkoop het zelfde assortiment gaat verkopen:wink:

ik weet niet of dit al bekent was maar dan weten jullie het nu :D

------
verder zou rond de 21ste de webshop online gaan:bye:

--pyro99

Jep, dat klopt inderdaad. Als je naar hun site gaat, staat dat er ook.

Beste bezoeker,

Het vuurwerk voor 2011 is vanaf 21 november weer te bestellen!

Deze vuurwerkwebshop is nu nog gesloten, de getoonde artikelen zijn van 2010.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en wordt als eerste uitgenodigd om het nieuwe vuurwerkassortiment te bekijken!

Gaan ze trouwens het hele Red- en Silver Label assortiment verkopen of enkel geselecteerde artikelen?

Jep, dat klopt inderdaad. Als je naar hun site gaat, staat dat er ook.

Gaan ze trouwens het hele Red- en Silver Label assortiment verkopen of enkel geselecteerde artikelen?

Als iedere welkoop/boerenbond het zelfde assortiment gaat verkopen , moeten ze toch alle producten van red/silver label verkopen?

of heb ik het nu mis:rolleyes:?

--pyro99:bye:

Als iedere welkoop/boerenbond het zelfde assortiment gaat verkopen , moeten ze toch alle producten van red/silver label verkopen?

--pyro99

Als dit klopt dan ben ik heel erg blij!:D
Mijn Lesli dealer staat een beetje appart van de rest in Limburg, want ze verkopen ook New Spirit en Royal class: en hebben nog nooit next generation verkocht!

Als dit klopt dan ben ik heel erg blij!:D
Mijn Lesli dealer staat een beetje appart van de rest in Limburg, want ze verkopen ook New Spirit en Royal class: en hebben nog nooit next generation verkocht!

en daarom hebben wij het ook over boerenbond/welkoop rob!

niet over free lance dealers. die verkopen idd new spirrit, en de hele reutemeteut!

en daarom hebben wij het ook over boerenbond/welkoop rob!

niet over free lance dealers. die verkopen idd new spirrit, en de hele reutemeteut!

Ik heb het ook over mijn Boerenbond dealer!
Vind het ook wazig dat hij andere dingen verkoopt...
Als je het op wil zoeken, kijk dan op www.vuurwerkplanet.nl bij Limburg en dan Boerenbond Neer.
Boerenbond Neer is ook niet te vinden op www.goedvuurwerk.nl , betekend dit dat ze echt geen Next Generation Red/Silver gaan verkopen?

--pyro99:bye:

Het zou ook kunnen zijn dat ze alleen geselecteerde producten verkopen. Maar goed, we zullen wel zien. Over precies een week gaat als het goed is de webshop open.

Ik zie zojuist dat bij mijn boerenbond dealer alle nieuwe producten zijn toegevoegd met de prijzen. Bestellen is nog niet mogelijk, maar je kunt nu wel alles al zien (ook de straatbaas enz) staan er nu op.

Ik zie zojuist dat bij mijn boerenbond dealer alle nieuwe producten zijn toegevoegd met de prijzen. Bestellen is nog niet mogelijk, maar je kunt nu wel alles al zien (ook de straatbaas enz) staan er nu op.

Jep inderdaad, zag het net ook. Bestellen kan vanaf 21 November! Ik vind overigens dat de productvideo's die zijn toegevoegd een erg goed beeld geven van hoe het stuk vuurwerk daadwerkelijk is.

Jep inderdaad, zag het net ook. Bestellen kan vanaf 21 November! Ik vind overigens dat de productvideo's die zijn toegevoegd een erg goed beeld geven van hoe het stuk vuurwerk daadwerkelijk is.

Bij mijn dealers kun je wel al bestellen, maar er zijn dealers waar dat nog niet het geval is...
Kwam er net achter dat mijn dealers geen Next Generation verkopen, dus stap maar eens over naar andere dealers... (GEEN KICKSTARTER MEER!:cry:
Ik ga dit jaar voor de Monsterlijk Mooi, lekker 5 euries goedkoper!:D
Ik vind het wel jammer dat de CNC bijna niet verkocht word, nu moet ik helemaal naar Venlo voor dat ding! (en dat doe ik dus niet)

Back
Bovenaan