Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat als de site weer online gaat, dat je alle nieuwe producten, de prijzen en de gratis producten op de site kunt bekijken!
Misschien ook nog zoiets als een vwc inlogpanel waarmee je flinke korting kunt krijgen!(ik kan goed dromen en heb een rijke fantasie voor de mensen die het mij zouden willen vragen!
)
en wat moet "runtime error" betekenen?
er is een winkel, en Helmond, Genaamt: "El Blanko", die de VWCers 20% korting geeft
alleen heb ik geen idee hou hij er achter wil gaan komen hoe hij kan zien dat bijvoorbeeld ik van VWC ben![]()
volgens de site www.goedvuurwerk.nl kan je pas op 21 november 2011 bestellen,
(is voor de boerenbond/welkoop) , maar waneer de prijzen te zien zijn staat er niet
--pyro99
Weet je wat ze eens moeten doen.. ze moeten aangeven welke cakes bij welke winkels te koop zijn. Nu moet je eerst een winkel selecteren en dan van die winkel hun selectie bekijken, zie je jouw cake niet erbij staan moet je het proces opnieuw uitvoeren. Enz enz. totdat je vaak ook nog tot een teleurstellende ontdekking komt dat er geen één winkel in de buurt dat blokkie verkoopt. Grrrr... na al die jaren hebben ze dit nog steeds niet opgelost!
Voor wie alvast een lijsjte ofzo wil maken of zomaar wat uit wil proberen, onder Zeeland kan je kiezen voor Tuincentrum de Keijzer. Hier kan je al een lijstje maken etc.
Ga dat zelf nu ook doen![]()