Website Lesli

Wat mij trouwens opviel toen ik me lijstje in aan het vullen was ,is dat je geen gratis vuurwerk meer krijgt bij een boerenbond/welkoop winkels:cry:

(Bij andere lesli dealers krijg je wel gratis vuurwerk , waarom bij de boerenbond/welkoop dan niet meer ?:sad:)

Erg jammer hoor:cry:!!

--pyro99:bye:

Wat mij trouwens opviel toen ik me lijstje in aan het vullen was ,is dat je geen gratis vuurwerk meer krijgt bij een boerenbond/welkoop winkels:cry:

(Bij andere lesli dealers krijg je wel gratis vuurwerk , waarom bij de boerenbond/welkoop dan niet meer ?:sad:)

En ook nog 1 Euro administratiekosten betalen als je online wil bestellen?!

Ik weet wel zeker dat je er gratis vuurwerk bij krijgt, de site is gewoon nog niet af!:rolleyes:
Dat je al kunt bestellen betekend niet dat de gratis producten er al op staan, misschien zijn ze nog uit aan het zoeken wat de gratis producten worden?:cool:
Als ik jou was dan zou ik gewoon nog een paar daagjes wachten, het komt wel goed!:wink:

Ik weet wel zeker dat je er gratis vuurwerk bij krijgt, de site is gewoon nog niet af!:rolleyes:
Dat je al kunt bestellen betekend niet dat de gratis producten er al op staan, misschien zijn ze nog uit aan het zoeken wat de gratis producten worden?:cool:
Als ik jou was dan zou ik gewoon nog een paar daagjes wachten, het komt wel goed!:wink:

Je krijgt geen gratis vuurwerk meer helaas :cry:

Lees meer hierover in dit topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=23988

Bedankt voor de link naar het topic, vind het wel een goede zet, al heb ik geen idee welke producten er zogenaamd afgeprijsd zouden moeten zijn!:bonk: (je kunt producten niet afprijzen als ze nieuw zijn!:angry:)

lol, wekenlang stond er op de webshops: "vanaf 1 november kunt u bestellen", dat is vandaag dan maar geüpdate naar 16 november :frusty: behalve bij de Welkoop/Boerenbond staan bij de andere verkopers (in mijn provincie althans) wel de prijzen online; da's tenminste al íets :)

Pff, denk ik te kunnen beginnen met me lijstje staat er inderdaad oleens 16 september...
Nog langer wachten met de definitieve lijstjes.
Ik zie wel al producten met prijzen, maar dat kan niet alles zijn...

Zijn toch genoeg winkels die gewoon compleet lijken hoor.

Ik zie dat er aantal nog geen prijzen hebben maar de simpele winkels met standaard collecties hebben volgens mij alles online.

Bestellen kan nog niet lol maar je kan wel zien waar sommige cakes te koop zijn.

Zo te zien zijn er een groot aantal lesli shops al open!

Staat bij het zoeken op postcode een V voor...

Ik heb net 1 van de webshops een mail gestuurd en hoop op snel antwoord zodat het wat duidelijker word. want elke webshop die nu open is heeft exact hetzelfde assortiment. En vorig jaar werd mij door een verkoper verteld dat er later in het jaar nog het 1 en ander veranderd/bijgevoegd kon worden.

Ja, bij een hoop kun je al gaan bestellen. Ook handig is bij 't provincieoverzicht dat er groene vinkjes voorstaan als de webshop van 'n winkel open is, en rood kruisje als 'ie nog dicht is. Goeie verbetering die in één oogopslag helderheid biedt.

edit; o verrek, had de posts hierboven nog niet gezien, sorry

Vraagje.

Ik wil een aantal novetelties bestellen van Lelsi.
Ik heb nu al een paar luid vloekend die site van vuurwerkplaneet afgesloten wel hier door.
Niet alle novelties worden door de winkels verkocht.
Sommige hebben er maar, sommigen wel wat meer, maar niet compleet.
Hoe kan ik een winkel vinden/selecteren die alle novelties en ook graag de wiggle wiggle verkoopt?

Back
Bovenaan