Website Lesli

De Old Dutch Collection bevat 22 producten waarvan 7 uit de bestaande collectie.

Pff dus mocht er uberhaubt eentje voor ons Boerenbond tussen zitten.. waar ik eigenlijk wel een beetje op hoop :angel: .. dan wordt dat flink proppen in de bunker:p
met beide collecties:p wel super, dat er Lesli elk jaar weer met zoveel nieuw spul de markt opkomt.. geweldig!

one and only & old dutch

one and only & old dutch

zal een einde aan het gissen maken!

One and only is voor leden van Multimate Hubo en Doeland!
Old dutch is voor een zeer select gezelschap worden schijnbaar zeer
hoge eisen gesteld aan wie deze lijn krijgt!(info via via)

Werk zelf bij een Multimate en er is een mailing geweest vanuit organisatie
dan Lesli contractleverancier is vanaf heden..

wij verkopen helaas nog geen vuurwerk!had graag one and only in handen gehad
want de collega's die op de demoavond aanwezig waren waren super enthousiast!!

zal een einde aan het gissen maken!

One and only is voor leden van Multimate Hubo en Doeland!
Old dutch is voor een zeer select gezelschap worden schijnbaar zeer
hoge eisen gesteld aan wie deze lijn krijgt!(info via via)

Werk zelf bij een Multimate en er is een mailing geweest vanuit organisatie
dan Lesli contractleverancier is vanaf heden..

wij verkopen helaas nog geen vuurwerk!had graag one and only in handen gehad
want de collega's die op de demoavond aanwezig waren waren super enthousiast!!

Jij hebt het via via.. dan zal ik ook dat nog uit de wereld helpen en het 100% voor je bevestigen:p.. ik heb contact gehad met Niels van Lesli.. en ook hij bevestigd dat One and Only voor Hubo en Multimate is.

Old Dutch is ook voor henzelf niet duidelijk wie dit gaat verkopen.. hier komen ze later nog op terug.. maar het zal inderdaad een klein gezelschap zijn die dit mag doen.

Elke winkel moet zijn eigen webshop online gooien.. het kan dus best zijn dat degene die hier over gaat er nog niet aan toe is gekomen bij jou winkel:)
Ook bij de winkel waar ik werk is ie nog niet online. De 0 producten zijn vaak aanbiedingen al klopt dat niet helemaal heb ik al gezien. we zullen zien of het nog veranderd wordt. Volgende week denk ik

Bullet, opnieuw een nieuw artikel?

152-Bullet%20600.jpg

http://www.lesli.nl/vuurwerk.asp

Lesli heeft inderdaad nog een rijtje artikelen toegevoegd, het gaat om : Bullet, Corruption, Crime-Scene, Prison en Payback. Verdere info over deze 5 artikelen is nog niet bekend (althans niet op de website)

Het gaat hier om een lijntje exclusief voor een bepaalde winkel namelijk: verkoopvuurwerk.nl
Deze lijn is dus enkel via deze site verkrijgbaar.

't Is wat met die verschillende collecties per winkel van Lesli... Nu een dealer in Hoogkerk geen Catfight meer heeft, moet ik daarvoor nog weer apart naar een Hubo... Zou ik bijna naar VIER verschillende Lesli-verkooppunten moeten om alles bij elkaar te graaien dat ik wil. Scheelt dat in Winsum een Welkoop en een Hubo bij elkaar in zitten en dat me in de stad dus weer een fietstochtje scheelt :D Maar alsnog 3 winkels dus... 't Leven van een veeleisende freak is hard, de laatste 3 dagen :D (moet in totaal langs ongeveer 8 of 9 winkels...)

Bekendmaking prijswinnaars 2010

Lesli Vuurwerk feliciteert de volgende winnaars met hun prijzen:

Pimp my Pijl
Eerste prijs voor het beste ontwerp bij Pimp my pijl:

Tom

met zijn ontwerp Flying Dutchman

Pimp my pot
Eerste prijs voor het beste ontwerp bij Pimp my pot:

Ruben

met zijn ontwerp World Travel

Master Li Global Fireworks Challenge

Prijs Waarde Naam

1e € 500 Sandra de V.
2e € 250 frans-de-gekste
3e € 200 hakkebar
4e € 150 luuk
5e € 100 Verstappen
6e € 50 paultje
7e € 40 wendy
8e € 30 Jan-kees
9e € 20 karel
10e € 10 jan

Master Li Show Off Challenge

Prijs Waarde Naam

1e € 500 jaap
2e € 250 Xanderx
3e € 200 Bas
4e € 150 chantal
5e € 100 Harrie
6e € 50 sander
7e € 40 sabina
8e € 30 Nona
9e € 20 barbera de jong
10e € 10 Hasse

Alle prijzen zijn reeds uitgekeerd aan de prijswinnaars.

Een deelnemer kan zonder opgaaf van redenen geweigerd worden en deze deelnemer wordt dan niet in het overzicht opgenomen. Lesli Vuurwerk heeft het recht om de uiteindelijke winnaars te bepalen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

http://www.lesli.nl/vuurwerk.asp

Lesli heeft inderdaad nog een rijtje artikelen toegevoegd, het gaat om : Bullet, Corruption, Crime-Scene, Prison en Payback. Verdere info over deze 5 artikelen is nog niet bekend (althans niet op de website)

Deze producten zijn speciaal gemaakt voor verkoopvuurwerk.nl heb bij hun winkel in lelystad gewerkt. De eigenaar is zelf naar china geweest om deze producten samen met lesli uit te zoeken. Ze staan onder de collectie eigen import. En stonden ook in de folder van verkoopvuurwerk.nl http://www.verkoopvuurwerk.nl/downloads/vuurwerkfolder20102011.pdf

Bij verkoopvuuwerk.nl kreeg je bij voorverkoop deze cakes:

Crime-Scene - Bij aankoop van 100E tot 200E t.w.v. 39,95
Payback - Bij aankoop van 200E tot 350E t.w.v. 69,95
Corruption - Bij aankoop van 350E t.w.v. 99,95

Kwam er net achter dat er ook veel filmpjes zijn van de pakketten! En ook duidelijke foto's! (zo kun je ongeveer zien waar het de omlabeling van is!!)

Ik dacht dat vuurwerkplanet in oktober online kwam? Dan moeten ze toch nog even opschieten...

De dealer van hier in de buurt heeft alles al online staan, behalve de prijzen en de bestel optie dan.

Volgensmij wordt alles komende dagen ingevuld en bijgewerkt. Denk dat 1 november de meestte assortimenten zijn geüpdate...

Er is een winke hier die had eerst Broefhoof volgens mij, en ik was aan het kijken bij dichtbijzijnde adres (gister ook gedaan was er niks raar). Zie ik opeens 1 andere winkel op 1 staan. Scheimbaar heeft deze winkel alleen maar Lesli in het assortiment. En de prijzen zijn ook niet mis! Dus nu kan ik kijken en vergelijken. Als er nog iemand prijzen moet weten hoor ik het wel :)

Kwam er net achter dat er ook veel filmpjes zijn van de pakketten! En ook duidelijke foto's! (zo kun je ongeveer zien waar het de omlabeling van is!!)
Zozo, dus nog meer mensen kunnen aan de vorm van de Tubes zien welke cake het is:)

leuk, ben ik niet meer de enige:):D

TOP Rob!, ga zo door:wink:

:cool:

ilvan zei:
De dealer van hier in de buurt heeft alles al online staan, behalve de prijzen en de bestel optie dan.

Volgensmij wordt alles komende dagen ingevuld en bijgewerkt. Denk dat 1 november de meestte assortimenten zijn geüpdate...

de wenshop is al open vanaf 1 Januari Ilvan,
er staat inderdaat op de site dat hij dit jaar in Oktober online komt. Vorig jaar was de de 29 van Oktober, dus wie weet komt het zo dit jaar ook!
Laten we het hopen!

:cool:

Er is een winke hier die had eerst Broefhoof volgens mij, en ik was aan het kijken bij dichtbijzijnde adres (gister ook gedaan was er niks raar). Zie ik opeens 1 andere winkel op 1 staan. Scheimbaar heeft deze winkel alleen maar Lesli in het assortiment. En de prijzen zijn ook niet mis! Dus nu kan ik kijken en vergelijken. Als er nog iemand prijzen moet weten hoor ik het wel :)

Het hoeft niet perse dat 1 winkel alleen lesli in het ass heeft. Alleen mogen deze winkels deze webshop alleen gebruiken voor lesli spul.

Dus goed kijken bij de winkel zelf kan je soms al wat meer opleveren.

Back
Bovenaan