De Old Dutch Collection bevat 22 producten waarvan 7 uit de bestaande collectie.
Pff dus mocht er uberhaubt eentje voor ons Boerenbond tussen zitten.. waar ik eigenlijk wel een beetje op hoop

met beide collecties

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Old Dutch Collection bevat 22 producten waarvan 7 uit de bestaande collectie.
zal een einde aan het gissen maken!
One and only is voor leden van Multimate Hubo en Doeland!
Old dutch is voor een zeer select gezelschap worden schijnbaar zeer
hoge eisen gesteld aan wie deze lijn krijgt!(info via via)
Werk zelf bij een Multimate en er is een mailing geweest vanuit organisatie
dan Lesli contractleverancier is vanaf heden..
wij verkopen helaas nog geen vuurwerk!had graag one and only in handen gehad
want de collega's die op de demoavond aanwezig waren waren super enthousiast!!
Lesli heeft inderdaad nog een rijtje artikelen toegevoegd, het gaat om : Bullet, Corruption, Crime-Scene, Prison en Payback. Verdere info over deze 5 artikelen is nog niet bekend (althans niet op de website)
Ik dacht dat vuurwerkplanet in oktober online kwam? Dan moeten ze toch nog even opschieten...
Zozo, dus nog meer mensen kunnen aan de vorm van de Tubes zien welke cake het isKwam er net achter dat er ook veel filmpjes zijn van de pakketten! En ook duidelijke foto's! (zo kun je ongeveer zien waar het de omlabeling van is!!)
ilvan zei:De dealer van hier in de buurt heeft alles al online staan, behalve de prijzen en de bestel optie dan.
Volgensmij wordt alles komende dagen ingevuld en bijgewerkt. Denk dat 1 november de meestte assortimenten zijn geüpdate...
Er is een winke hier die had eerst Broefhoof volgens mij, en ik was aan het kijken bij dichtbijzijnde adres (gister ook gedaan was er niks raar). Zie ik opeens 1 andere winkel op 1 staan. Scheimbaar heeft deze winkel alleen maar Lesli in het assortiment. En de prijzen zijn ook niet mis! Dus nu kan ik kijken en vergelijken. Als er nog iemand prijzen moet weten hoor ik het wel![]()