Fonteinen, blijven prachtig.
Vooral die grote... uit Duitsland.
De Bungano fonteinen, qua prijs en kwaliteit blijven dit de toppertjes. Worden volgens mij niet veel verkocht bij de Aldi en de Lidl, maar echt de moeite waard om ze mee te nemen.
Dan hebben we nog een Duits toppertje, de Lazer van Weco. Bij de Aldi te koop en beroemd om de gekleurde sterren die eruit komen.
Denk je, van je praat fijn meneer sigaar, deze is ook te koop via Vuurwerktoppers onder de naam Dancing Fountain.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/dancing-fountain.51338/
Let wel op dat je in Duitsland 2,5 Dancing Fountains (lees Lazer) kan kopen, dus het is wel de moeite om wat in te slaan.
- Funke regenbogen fontäne (De Lazer in het groot.)
- Funke cuckoo cuckoo fonteinen
- De van der Nat fonteinen. Daar zijn er vele hier iet over te spreken, maar ik blijf ze voor Nederlandse begrippen top vinden.
- Howling Wolff van Wolff, lijkt een beetje op de Funke cockoo cockoo fonteinen.
- De fonteinen met de gezichtjes. (Smiley Fontein, Happy Space Man Fountain, Krazy Clown,
Monster Fountain, enz.) Er zijn er vele van, maar ik blijf het leuk vinden. Broekhof had er zelfs 1 in de vorm van een brandend huis.
- Wolff Fountain 888 & 999. Prachtig wat ze eruit kunnen krijgen voor Nederlandse fonteinen.
- Wolff Red Lantern Fountain, zijn de flikkerende gezichtjes fonteinen prachtig, dan is dit echt een beauty.
- Zena Bardarbunga, helaas al een tijdje uit het assortiment. Mooie breede zilver fontein.
Dit jaar ervaren.
- Sutorobo Taki
- Fountain Orchestra
- Melkbus