Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Ja al gezien maar kan mij niet echt bekoren. 55 euro is ook best duur, daar heb je 7x fountain 999 voor. Dit was een van de producten die bij BredaVW in de aanbieding zat in 1 van de dolle 3 dagen maar ook toen laten staan.

Oké maar het is vaak eentje die vergeten wordt vandaar dat ik hem deelde.

Verder wel met je eens, heb hem zelf ook niet in de collectie.

DRGN Powerfull fontein.

deze kwam ik nog tegen voor wie er interesse in heeft. rond de 25 euro nu. maar wie weet vind je em leuk.

Wat een vet ding zeg! Nooit opgevallen... Dacht dat het een omlabeling Wunderbarr zou zijn oid. Even op vuurwerk.nl gekeken naar beschikbare winkels, maar dat zou stukje omrijden en een extra winkel betekenen. Maar even kijken...

DRGN Powerfull fontein.

deze kwam ik nog tegen voor wie er interesse in heeft. rond de 25 euro nu. maar wie weet vind je em leuk.

Ja mooie maar als je deze helemaal kijkt en daarna de Wunderbar helemaal kijkt dan zit er niet heel veel verschil in. Alleen dat Wunderbar 9,99 euro kost en de DRGN Powerfull 25 euro. Er zit wel iets verschil in natuurlijk maar niet wat het verschil van 15 euro maakt denk ik. Wel een goede toevoeging @Mascl3ta

Wat een vet ding zeg! Nooit opgevallen... Dacht dat het een omlabeling Wunderbarr zou zijn oid. Even op vuurwerk.nl gekeken naar beschikbare winkels, maar dat zou stukje omrijden en een extra winkel betekenen. Maar even kijken...

Aah jij was me net voor zie ik. Ja ik dacht ook meteen aan Wunderbar en aan Sunset Hyperdrive.

zou ik lekker voor de wunderbar gaan. Me nooit verdiept in alle fonteinen, maar enkel gehad. Deze zag ik en volgens mij was ie nog niet genoemt.
Kep nu 2 verschillende fonteinen, denk ook dat ik evt die wunderbar dan nog pak of de 999 weer. silverball ook gehad, prima fontein hoor.
suc6 met je keuzes

zou ik lekker voor de wunderbar gaan. Me nooit verdiept in alle fonteinen, maar enkel gehad. Deze zag ik en volgens mij was ie nog niet genoemt.
Kep nu 2 verschillende fonteinen, denk ook dat ik evt die wunderbar dan nog pak of de 999 weer. silverball ook gehad, prima fontein hoor.
suc6 met je keuzes
Dankjewel komt goed. Ja als je gaat zoeken kom je genoeg fonteinen tegen. Zo kwam ik ook nog deze tegen en meteen aangeschaft: DRGN - Birth

Dancing Fountain heb ik 5x in bestelling. Mooi ding hoor! Duurt ook best lang.

Wellicht even wachten voor die black friday korting om wat extra aan te schaffen.

Dit wordt overigens mijn fonteinen lijstje;

Sutorobo taki
ex machina
Original color conics
Funke cuckoo cuckoo
Funke cracker fountain
Funke lametta
Titanium thunder fountain
Bugano alle 5
Laser
Thor helgafell (funke)
Thor hekla (funke)
Thor eldborg (funke)
Hello turbo fountain
fountain orchestra
snow crystal

Sommige in meervouw overigens

grappig het detail op het laatst, zodat het gezicht zichtbaar wordt, voor kinderen leuk denk ik.
redelijk aan de prijs wel, 2 stuks voor 22,99 in de zaak om de hoek.

Back
Bovenaan