Mascl3ta
VWC lid
zelfde filmpje, zelfde importeur inddLijkt erg op Majestic Eruptor van Broekhoff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zelfde filmpje, zelfde importeur inddLijkt erg op Majestic Eruptor van Broekhoff![]()
Ja al gezien maar kan mij niet echt bekoren. 55 euro is ook best duur, daar heb je 7x fountain 999 voor. Dit was een van de producten die bij BredaVW in de aanbieding zat in 1 van de dolle 3 dagen maar ook toen laten staan.
Ja deze had ik vorig jaar voor 19, was echt een top fonteinDRGN Powerfull fontein.
deze kwam ik nog tegen voor wie er interesse in heeft. rond de 25 euro nu. maar wie weet vind je em leuk.
Wat een vet ding zeg! Nooit opgevallen... Dacht dat het een omlabeling Wunderbarr zou zijn oid. Even op vuurwerk.nl gekeken naar beschikbare winkels, maar dat zou stukje omrijden en een extra winkel betekenen. Maar even kijken...DRGN Powerfull fontein.
deze kwam ik nog tegen voor wie er interesse in heeft. rond de 25 euro nu. maar wie weet vind je em leuk.
DRGN Powerfull fontein.
Wat een vet ding zeg! Nooit opgevallen... Dacht dat het een omlabeling Wunderbarr zou zijn oid. Even op vuurwerk.nl gekeken naar beschikbare winkels, maar dat zou stukje omrijden en een extra winkel betekenen. Maar even kijken...
Dankjewel komt goed. Ja als je gaat zoeken kom je genoeg fonteinen tegen. Zo kwam ik ook nog deze tegen en meteen aangeschaft: DRGN - Birthzou ik lekker voor de wunderbar gaan. Me nooit verdiept in alle fonteinen, maar enkel gehad. Deze zag ik en volgens mij was ie nog niet genoemt.
Kep nu 2 verschillende fonteinen, denk ook dat ik evt die wunderbar dan nog pak of de 999 weer. silverball ook gehad, prima fontein hoor.
suc6 met je keuzes
die zijn hier 7.50 waar ik ze kan halen. Den Bosch is weer 30 euro brandstof.Mocht je nog een leuke goedkope fontein zoeken: Blitzfontane 3,99 per stuk in Den Bosch
Alleen Laser en Bugano gaan uit DE komen.
12 in bestelling hier! Mooi veel variatie voor die 6 pleuro per stukDancing Fountain heb ik 5x in bestelling. Mooi ding hoor! Duurt ook best lang.
Wellicht even wachten voor die black friday korting om wat extra aan te schaffen.