Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Het fonteinen topic weer even wat leven in blazen want ik heb voor het eerst dit jaar redelijk wat fonteinen in de collectie.

Leuk voor de kids natuurlijk maar zelf kan ik het tegenwoordig ook meer waarderen. Ik heb een beetje onderzoek gedaan en daar mijn bestellingen op gebaseerd. Dit staat nu in bestelling:

3x Wolff -Fountain 999
1x Wolff -Fountain 888
2x Thunder Kong Series -Ex Machina
2x WTF -Fountain Orchestra
1x Hello Fireworks -Turbo Fountain
1x X-Qlusift -Sutorobo Taki
2x GBV -Melkbus
2x GBV -Crackling Kingz (is niet echt een fontein maar wel leuke dingen)
2x GBV -Wunderbar

Hebben jullie nog leuke aanbevelingen voor fonteinen?
Als je ze nog kunt vinden, de White caiman

Titanium thunder fountain van broekhoff. Deze heeft ook een paar omlabelingen.
Titanium crackling fountain.
Thunder fountain extreme load.

Of de krazy klown van broekhoff is ook een leuke fontein.

Fountain 999 (Wolff) was afgelopen jaar wel echt een beest. In combinatie met de wind die er stond de rest van de avond & nacht de fonteinen laten staan. Voor dit jaar meerdere in bestelling staan samen met Fountain 888. Tevens staan deze voor een zacht prijsje nog te koop in de Meern (€6,50 & €7,50).

Ik heb dit jaar ook een hoop fonteinen, ben ze steeds meer gaan waarderen de laatste jaren. Zoals eerder genoemd, Snow Crystal is een mooie, evenals de Silverball en White Caiman. Mijn lijstje voor dit jaar:

White Caiman 2x
Silverball Fountain
Van der Nat fontein Goud
Van der Nat fontein Zilver
Hollenfeuer
Chili Spinners
Big Color Orcs x2
Sunset Hyperdrive
Ex Machina 4x
Luftpeiler
Fountain 999 x5
Fountain 888 x4
Make Love Not War x2
Big Color Orcs x3

Crackling Crystal
En het kleinere broertje Crackling Blitz

Ben zeer benieuwd naar de WTF Fountain Orchestra
Dat is inderdaad een opvallende nieuwkomer bij de fonteinen die op basis van de productvideo direct de interesse gewekt heeft. Ook ik heb er wat exemplaren van besteld om ze zelf op de proef te stellen.

Als ik online die straat filmpjes een beetje vergelijk dan springt die Fountain 999 er wel echt uit.. Kunnen meer mensen met ervaring van de genoemde fonteinen dit beamen?

Heb nooit echt ‘grote’ fonteinen in de collectie, dit jaar maar eens wel doen. Melkbus is sws al besteld, hier komen hopelijk de 999 en fountain orchestra nog bij. Thanks voor de tips all, ik blijf volgen voor pareltjes ^.^

Als ik online die straat filmpjes een beetje vergelijk dan springt die Fountain 999 er wel echt uit.. Kunnen meer mensen met ervaring van de genoemde fonteinen dit beamen?
Die springen er absoluut uit en het mooiste is dat ze nog heel vriendelijk geprijsd zijn ook. De 888 is overigens ook een top ding, iets minder heftig maar ook net iets sierlijker.

999 kun je blind bestellen, toppertje.

Ground Impact van lesli was ook een goede, niet meer gezien dit jaar. Milf is ook niet meer wat het was.
Absoluut toppertje was de celebrity fountain, maar ook die niet meer gespot.

Back
Bovenaan