Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Om 0:00 uur steek ik niets af.. Eerst kijken naar de rest onder het genot van een fles bier :) en dan 10 minuten later zal ik wel beginnen met de BS-120 of de JW338 van Jorge :D

Om 0:00 uur steek ik niets af.. Eerst kijken naar de rest onder het genot van een fles bier :) en dan 10 minuten later zal ik wel beginnen met de BS-120 of de JW338 van Jorge :D

Als je maar niet teveel bier drink, want dronken van dat soort blokken afsteken is niet echt een heel goed idee. :rolleyes:

JW338 is prachtig :D

Ik weet nog niet waar ik mee begin, ligt aan de collectie he. Denk met een salute.

Ff weer beetje leven in dit Topic Blazen ;p

Ik begin om 12:00 Met de champagne kurk te knallen en dan iedereen ff feliciteren. Daarna een paar harde knallers en dan pas het sier. Bij ons kan je amper je eigen sier zien. Iedereen met van die 500 gram legale cakes.

Helemaal niets!
Eerst sta ik 3 minuten te proosten met familie (champagne), en daarna rennen m'n broers en ik naar buiten om eerst zeker een kwartier naar het vuurwerk van anderen te kijken.
Daarna ga ik zelf afsteken.
Broer 1 haalt uit schuur.
Broer 2 geeft aan, en ik steek af.

Ik begin gelijk met een chaintunder en daarna ongeveer 10-15 minuten kijken naar het vuurwerk van de buren. Daarna kan het beginnen met het sier:).

ik ebgin altijd met een 100k word dit jaar waarschijnlijk 2 had ze vorig jaar goedkoop gekocht (was van hong deng long met die knoopsysteem). daarna wachten tot de buren klaar zijn met hun geknal dat ik kan beginnen:D

ik heb niet echt een volgorde pak meestal wel eerst hard knalvuurwerk en als de straat een beetje stopt met knallen zo rond half 1 dan begin ik met ladingen cakes:p

zoals elk jaar start ik om kwart over 12 vanwege het wensen van het nieuwe jaar met een zelfgemaakte pijlenrek met daar in doorgelont 25st. zink 901 en dan gaan we los.

was het maar vast zo ver

Om 0:00 iedereen feliciteren. Daarna snel naar buiten rennen, chainthunder & 3" salute afsteken. Even naar het vuurwerk van de buren kijken. En om kwart over 1, half 1 barst de hell los :D

Laatst bewerkt:
Ik begin met een chaintunder 500 en die lont ik dan door op een spaanse TRACA van 10 keer 14. dan rustig kijken en m'n pa ze caken af laten steken en dan begin ik om 1uur met de harde knallen en natuurlijk een COBRA6 en dan de pijlen en als laatste in groot doorgelont project van zo 5cakes en 10fontijnen

Dus dat word feest

Pfoe dat is nog helaal de vraag wat er in mijn collectie komt.

Maar ik denk aan een 100K, knallend het nieuwe jaar in!

Back
Bovenaan