Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Helemaal niets. :p
Om 0.00 ga ik rustig genieten van alles om me heen met een GROOT GLAS champagne en een krat bier. Vrienden gelukwensen en kijken naar het vuurwerk in de buurt, die ik een half uurtje later versteld zal doen staan.
Om 0.30 begin ik namelijk met mijn vuurwerk

Kleine verandering haha ...

meestal begin ik pas om kwart over 12.
dan is de eerste storm al wel geluwt en is de kruitdamp meestal wel weggetrokken.
meeste mensen in mijn omgeving kopen een ratelband een paar grote cakes of een klein sierpakketje waar ze dan nog de hele avond mee doen.

ik begin meestal met een fontein of een fonteinproject, ziet er gezellig uit geeft een berg licht en knettert er lustig op los.
iedereen kan klereherrie produceren tegelijk om 12 uur. maar daarmee val je echt niet op als er boven je hoofd en onder je voeten en in je borstkas de ene na de andere lawinedreun doorklinkt.
nee voor mij gewoon genieten van mooi rustig vuurwerk en dan ga ik pas beginnen aan de cake,s:)

ik weet nog dat een collega een x een miljoenklapper in 10 stukken had geknipt en ze alle 10 tegelijk liet afgaan. Dan komen de mensen niet kijken omdat het vet is maar omdat de ruiten bijna kapot springen. Wat een opening was dat, maar dit jaar loop ik eerst rustig met een fles moët door de straat en geef ik iedereen een hand en de beste wensen. Daarna stook ik de kline zooi nog op en als het wat rustiger is begin ik met de cake's zodat ze ook echt bekeken worden.

ja, een miljoenklapper. Is al zeker 6 jaar geleden ofzo. Maar het was er wel 1. Ik weet alleen nog dat dat ding niet op een rol zat maar gewoon opgevouwen in een hele grote doos.

Zo'n 4 jaar terug hadden mijn buren een 300K, en die vond ik al achterlijk lang. Kreeg er gewoon pijn van in mijn oren na een tijdje. Moetje nagaan een miljoen klapper :bonk:

ikke begin met veel geweld matten dan rustig opbouwen zoals de meeste mensen al zeggen er zoveel te zien. Als je het opbouwt bewaar je het mooiste tot het laatst en heb je veel bekijks. Moet wel zeggen dat ik iedereen in de kamer eerst gelukkig nieuwjaar wens dan als een idioot de deur uit ga alvast genieten en de buren en de rest gelukkig nieuwjaar wens en dan zo rond 5 over 12 begin en meestal rond half 2 ofzo keer klaar ben. Maar om nog even terug te komen als je al eerste je mooiste cake afsteekt iedereen steekt om iets na 12 veel af je weet niet waar je moet kijken dus ik zou het toch andersom doen of miss zelfs wachten, maar een leuk begin is ook altijd mooi en zal dit dus zelf ook doen. Op het einde natuurlijk word het mooist

Juist opbouwen, want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in mijn buurt is de competitie erg groot. Je zou de skyline is moeten zien; als je gelijk groot begint kijkt niemand naar jouw ding :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit topic gelezen en soms haal ik er wel wat wijsheid uit. Ik ga denk ik ook rustig beginnen met een paar fonteinen, en later pas vol gas gaan :thumbsup:

Ik begin om 10:00 met een erg grote heksenkring of een vlindermatje om iedereen even goed wakker te krijgen. :p
En om 0:00, eerste siervuurwerk wat ik vast heb, en dan kwartiertje, paar fonteintjes en harde knallers erachteraan. :)

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn gedachten verandert, het wordt de 120 meter lange Mascleta met een paar harde knallers als eindbom :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan