Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Wat precies weet ik nog niet. Als het maar opvalt, veel geluid maakt, en een hoog tempo heeft dan vind ik het goed. Wat precies kijk ik wel als ik mijn bestellingen af heb. :)

100 K Gevolg door 500 chainthunder waarna een rijtje toffee's knallen en als einde een nog wat hardere knal is de planning :) en daarna alle sier cakes de lucht in

naja om maar gezellig in de sfeer van O&N te komen zal ik ook maar mee praten he ;)

ik wacht altijd even met afsteken omdat de chinezen in onze straat een stijger opbouwen met daaraan 5x 100k en 4 bonbridge blokken, als hun klaar zijn begin ik met een fluitbakkie waarschijnlijk de crocodile of striking range van schuurmans
om de aandacht te trekken van de bewoners, gelijk daarna komt me doorlont projectje en me pijlen rek daarna lekekr rustig doorknallen en eindigen met 2 bonbridge blokken , en dan lallend de kroeg in ;)

Ik denk dat ik maar begin met een 4 inch shell en een 2 inch salute en nog wat klein spul,

daarna, als de straat het grootste deel verschoten heeft, een JW 338. :P

dan nog gewoon alles opstoken.

Een meter snellont die volhangt met een hele hoop zware knallers. Bij elke knaller zit een fluit of vlam voor dus dat zal erg mooi zijn in het donker. Ben benieuwd hoe de straat op gaat kijken. :rolleyes:

12 uur is het bier heffen! Half 12 gaat voor de kroeg alles aan, je ziet er alles! 100k, C6, Explods, BBG etc. Op een kleine parkeerplaats, dus 1 groot gekkenhuis word het!

Ik zal het thuis vieren met een hoop vrienden. Om 12 uur de champagne laten knallen. En buiten vuurwerk spotten van de buuren en dergelijke. Daarna rond de klok van 1 uur als het wat rustiger is zal ik mijn spul tevoorschijn halen.

Ik denk dat ik als eerste een lekkere mat afsteek, een hindoe3000. Daarna zie ik wel wat ik afsteek, ligt er maar aan wat ik als eerste te pakke heb.

Ik denk dat ik eerst 10 minuutjes wacht, daarna steek ik een doffe dreun af om aan te kondigen wat er gaat komen, dan gaan we de 120 meter lange Mascleta uitrollen, en dan aan het eind een Cobra 6 erin proppen als eindbom :p En dan is het open-monden kijken geblazen :D

vuurwerk

vuurwerk

ik denk dat ik om 23:55 maar eens een jorge jw338 afsteek om iedereen er op te wijzen dat het 00:00uur is
:D

Ik denk dat ik eerst 10 minuutjes wacht, daarna steek ik een doffe dreun af om aan te kondigen wat er gaat komen, dan gaan we de 120 meter lange Mascleta uitrollen, en dan aan het eind een Cobra 6 erin proppen als eindbom :p En dan is het open-monden kijken geblazen :D

Ik zou die mascleta persoonlijk eerder als afsluiting doen.
Of en stuk afzetten heel de straat staat daar buiten dan (waarschijnlijk vuurwerk af te steken.
en dat lijkt me niet al te veilig
Niet dat ik nu probeer te zeggen dat je er niet veilig mee omgaat ofzo.
maar ik heb rond 12en niet zulke hele leuke ervaringen met matten.
Mvg

Meestal leggen we om 5 voor 10 een hindoerol 100 uit en tellen de laatste 10 sec af. gevolgd door een gigavlinder en chinese rol 10.000. Dan gewoon doorknallen. Altijd weer zeik met de buurt, ma dat is de enige dag dat ik schijt aan de buurt heb.

Back
Bovenaan