Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Ik denk een doorgelonte (Snellont) heavy 3 met een knal cake als finale. En eventueel een paar zink's.

Ik blijf om 00:00 altijd 10 minuten kijken naar het vuurwerk van anderen, En dan ga ik los met een paar Zinks, Ti salutes, veel potten, mooie pijlen en vooral blokken.

4x fluted 500 (2 om 2), gevolgd door 4x zware jongens (tegelijk).
Dit kan nog veranderd worden door een pijlenrek (100st), ben dus nog in dubio.

Cheers!

Ik ga het deze keer heel groot aanpakken en ga 144 Binkies doorlonten met quickfuse zodag het een enorm knal-salvo wordt. Daarnaa gaat er een mat de snippers in en kiezen talloze vuurpijlen het luchtruim. Dit alles wordt doorgelont en duurt slechts 40 seconde.

99% zeker dat dit mijn opening word.

2x Green Missile overlopend in 3x Thundering Heaven dan 12x thundereking tegelijk en als finale 20x green light cracker tegelijk. :rolleyes:

Het zal dit jaar denk ik een blok van bonbridge worden. Als die is afgelopen, denk ik een super lawinepijl of een thunderking 2''.

Dat lijk me wel een leuke start:)

Ik ga het dit keer anders aanpakken ik kom met een heksenkring van 20 astronauten!!

Dat is wel super vet!! Ik denk dat ik er wel 21 van kan maken :P

Ik denk dat ik begin met een mooie pot, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ga halen.

dit jaar eerst ff 10 minutjes rondkijken tot iedereen een klein beetje uitgeraasd is dan silver salute ertegenaan ,daarna showtje bouwen

Helemaal niets. :p
Om 0.00 ga ik rustig genieten van alles om me heen met een klein glaasje champagne. Vrienden gelukwensen en kijken naar het vuurwerk in de buurt, die ik een half uurtje later versteld zal doen staan.
Om 0.30 begin ik namelijk met mijn vuurwerkshowtje waardoor meestal de hele buurt komt genieten :D

om 0:00 zal het denk bij ons ook niet veel zijn denk ik, eerst even rustig kijken ed en dan beginnen met opobuwen van onze show en daarmee starten we op 01:00 als het overal rustig is ivm de veiligheid want er zijn nog wel eens mensen die hun cake's niet vastzetten en heb geen zin om die effecten op te gaan vangen dus wacht eerst totdat die mensen uitgeraast zijn.

Back
Bovenaan