Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens, goed om te lezen. Kijk ze altijd met veel plezier, dus hoe langer hoe beter.Voor ons mooi nieuwsgaat weer een mooie compilatie worden namelijk
Zit nu ergens tussen de €800-900 en probeer onder €1200 te blijven. Denk dat dat op zich wel gaat lukken mits er niet teveel goede aanbiedingen langskomen
Oeioei, het budget is verdubbeld. Zonder dat dit de bedoeling was haha. De reden (smoes) is dat ik me realiseer dat er veel toppers kunnen verdwijnen/ veranderen volgend jaar (net als dit jaar; alles van Evo en Pangu bijv.) Hierdoor een paar toppers erbij gekocht, ook al betaal je er dit jaar echt de hoofdprijs voor in vergelijk met vorig jaar. Goede kwaliteit is wat waard hou ik mezelf maar voorHet is anders shoppen dan voorgaande jaren. Nu echt aan het kijken naar bewezen batches of een x een nieuwe compound proberen wanneer de prijs het toelaat. Vorig jaar best wel ruim gekocht gelukkig, toen had ik een budget van 2-3k. Dit jaar wil ik rond de 700-800 uitkomen.
Uitgebreid naar 10.000 als ultieme maximum.
Maarja daar zitten we nog lang niet aan, laatstaan 20% daarvan
Kopen om te kopen / producten (compounds) die ik al vaker gehad heb koop ik niet. Nog 2 winkels afwachten en de blackfriday en anders is het aardig goed zo.