Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen weken later heb ik met m'n budgetbeheer mede dankzij een erfenis toch een budget kunnen bespreken. 250 euro word het dit jaar. Deel al besteed :) FF kijken of ik nog wat meer geld kan besteden.

Ik druk mijn budget niet uit in Euro :p

De bedoeling is om 6 compounds te hebben voor 12 uur en 50-60 cakes voor in de avond. Geen idee wat het gaat kosten.

Dit jaar was de absolute bovengrens €500 maar zit daar al €25 overheen hehe. Nu wel rug recht houden maar vrees wel voor de black friday acties die ongetwijfeld gaan komen.

Het is anders shoppen dan voorgaande jaren. Nu echt aan het kijken naar bewezen batches of een x een nieuwe compound proberen wanneer de prijs het toelaat. Vorig jaar best wel ruim gekocht gelukkig, toen had ik een budget van 2-3k. Dit jaar wil ik rond de 700-800 uitkomen.
Oeioei, het budget is verdubbeld. Zonder dat dit de bedoeling was haha. De reden (smoes) is dat ik me realiseer dat er veel toppers kunnen verdwijnen/ veranderen volgend jaar (net als dit jaar; alles van Evo en Pangu bijv.) Hierdoor een paar toppers erbij gekocht, ook al betaal je er dit jaar echt de hoofdprijs voor in vergelijk met vorig jaar. Goede kwaliteit is wat waard hou ik mezelf maar voor:bonk:

Mijn budget ligt rond de 1000 euro dit jaar wat ik aan vuurwerk uit hoop te geven waarvan helaas nog 0 euro besteed.

Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen dit jaar...maar vanmiddag toch even de bonnetjes bij elkaar opgeteld en kom uit op iets minder dan 750 euro

Uitgebreid naar 10.000 als ultieme maximum.
Maarja daar zitten we nog lang niet aan, laatstaan 20% daarvan

Kopen om te kopen / producten (compounds) die ik al vaker gehad heb koop ik niet. Nog 2 winkels afwachten en de blackfriday en anders is het aardig goed zo.

Edit: het is een budget dat is vrijgemaakt voor deze gelegenheid, de kans dat het gehaald wordt is ook nihil. Anders halen we gewoon wat oliebollen extra :)

Laatst bewerkt:
Ik heb geen vast budget. Ik kijk gewoon wat er over is iedere maand en dat geef ik dan vrolijk uit aan vuurwerk.

Uitgebreid naar 10.000 als ultieme maximum.
Maarja daar zitten we nog lang niet aan, laatstaan 20% daarvan

Kopen om te kopen / producten (compounds) die ik al vaker gehad heb koop ik niet. Nog 2 winkels afwachten en de blackfriday en anders is het aardig goed zo.

10K?? Damn...:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan