Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen klein spul meer, heb nog genoeg van dit jaar. Merk vooral dat ik ziek aan het worden ben van alle mines. Voor de rest ontbrak bij mij een leuke crackling bak. Ook iets eerder bestellingen plaatsen kan geen kwaad!

Ik ben groot fan van goud, liefst traag kruipend door de lucht. Helaas leek het afgelopen 2 jaar meer op een korte vonkenregen. Dus volgend jaar gewoon meer kleur. Ook minder kleine potjes, dan liever een aantal goede fonteinen. Crackling houdt zich wel goed in de wind. Volgende keer ook meer fluit, hopelijk nog te vinden..

Geen kleine compoundjes van 20mm of kleiner meer. Logistieke hel om alles op tijd te stoken. Koop dan liever een 19shots 30mm

Alleen nog bewezen kwaliteit kopen en dan voornamelijk 30mm compounds. Sowieso geen producten meer zonder kooi. Dit jaar 8 of 9 afhaal adressen, volgend jaar nog maximaal 3 a 4 adressen

Geen Lesli spul meer.
Meer goede 20mm rammers.
Minder focus op diversiteit aan effecten en meer op indrukmakende bakken.

Eigenlijk niks. Ik koop alleen 30mm cakes en compounds en 25mm rammers.

Vroeger al de keuze gemaakt om alleen voor kwaliteit te gaan en dat bevalt me heel erg (argento/funke 30mm) Ook koop ik nooit nieuwe producten wegens afkeur of teleurstellingen.

Edit: oohja toch wel wat gevonden.

Wanneer een bewezen topper is veranderd (aantal schoten of hoogte) dan neem ik die ook niet meer. Wordt dus wachten op straatvideo's.

Meer producten van Magnum/Broekhoff kopen. Voor mij de nummer 1 importeur van NL op dit moment.

Verder nauwelijks klein spul kopen zoals fonteinen, kleine cakes en matjes. Nog genoeg van over.

Vuurwerk bestellen bij Raben in Voorburg.
Door dat slechte voorraadbeheer of what ever de Caïro Crackling misgelopen.
Ik was helaas ook niet de enige aan alle reacties te zien.

1. Niet meer eindeloos filmpjes vergelijken en producten tegen elkaar afwegen, je hebt uiteindelijk toch pas zekerheid als je het afsteekt en dan kan zelfs een unaniem geprezen box tegenvallen (mij nu helaas 2e jaar op rij gebeurd)

2. Kleiner budget
3. Geen klein spul meer, is niet spectaculair genoeg en je krijgt het niet opgestookt
4. Ongeacht het weer gwn alles de lucht in jagen ipv wachten tot een betere dag
5. Meer relaxen en genieten ipv perfectie nastreven wat betreft verwachtingen van hoe alles zou moeten presteren

Ik ga dit jaar voornamelijk de wat grotere boxen aanschaffen. Ik merk toch dat ik daar meer van geniet dan van de kleintjes. De kleinere gaan er wel komen maar die koop ik dan alleen als er ook wat aparte effecten inzitten.

Verder was het prima. Ik had dit jaar een aardig grote collectie met 30 boxen waarvan ik er nog een 10 overheb(de wat kleinere)en als ik voor dit jaar een 10 grotere boxen kan aanschaffen denk ik dat ik met zo,n 20 boxen meer dan genoeg heb.

Minder kilometers maken tijdens de verkoopdagen. Viel me dit jaar tog weer wat tegen om de hele dagen in de auto te zitten van adres naar adres. Daardoor wordt je op het laatst tog weer wat drukker en dat wil ik niet meer, moet relaxt gaan allemaal.

Minder bestellen, iets minder compounds, veel minder cakes en van het kleine spul heb ik zoveel over dat ik er niets van ga bestellen.

Veel eerder beginnen met bestellen en uitzoeken wat ik wil hebben. Freakacties in de gaten houden.

Ik twijfel heel erg wat te doen. Vind de hele voorpret heerlijk, afhalen ook heerlijk. En dan mag je eindelijk afsteken en ben ik er na 3 compoundjes en wat cakes wel klaar mee ofzo. Geen idee waar dit heen moet gaan :confused:

Ik twijfel heel erg wat te doen. Vind de hele voorpret heerlijk, afhalen ook heerlijk. En dan mag je eindelijk afsteken en ben ik er na 3 compoundjes en wat cakes wel klaar mee ofzo. Geen idee waar dit heen moet gaan :confused:

Extra tripje Italië:biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan