Pyrostefke
VWC lid
Minder losse cakes kopen. Mijn kinderen zijn net zo blij met veel cat 1 (der eigen projectjes bouwen) en ik ben blijer met de grotere compounds.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een andere locatie om 12u. Het alleen stoken (wel toeschouwers)in een verder lege straat ben ik echt beu..
Idem hier.. Voor mijn gevoel veel binnen gezeten. Hartstikke leuk en gezellig natuurlijk, maar dat kan de andere 364 dagen van het jaar ook.Dit jaar helaas zonder medeliefhebbers gevierd, en dat is echt stukken minder dan met. Dus dit jaar doen we dat weer anders, en komen djaimy en mattenfreak weer hier vieren. Stukken gezelliger.
Daar heb ik ook steeds meer last van, maar om nou te gaan zeulen met mijn cakes/boxen zie ik ook niet echt zitten
Geen Nederlands vuurwerk meer. Te vaak lijkt het heel wat en is het niks. Is het wel wat, dan koop je het het jaar erop en is het ineens alsnog slecht. Zeker niet altijd, maar mij te vaak. ALs je bereidt bent troep te verkopen en dat is men echt, men weet heel goed hoe slecht het is maar whatever...Prima. Niet aan mij meer.
Geen Nederlands vuurwerk meer. Te vaak lijkt het heel wat en is het niks. Is het wel wat, dan koop je het het jaar erop en is het ineens alsnog slecht. Zeker niet altijd, maar mij te vaak. ALs je bereidt bent troep te verkopen en dat is men echt, men weet heel goed hoe slecht het is maar whatever...Prima. Niet aan mij meer.