Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik heb het gevoel van dit jaar lekker blijven hangen op het forum, wel jammer dat de countdown dichtgaat. Al vraag ik mij af of het niet mogelijk is om topics als deze misschien wel open te laten? Zeker nu we allemaal in lockdown zitten en ik denk toch veel mensen dit soort topics toch leuk vinden om nog in te kunnen posten.

Lijkt mij een strak plan. modjes wat vinden jullie ?

Ook ik heb het gevoel van dit jaar lekker blijven hangen op het forum, wel jammer dat de countdown dichtgaat. Al vraag ik mij af of het niet mogelijk is om topics als deze misschien wel open te laten? Zeker nu we allemaal in lockdown zitten en ik denk toch dat veel mensen dit soort topics toch leuk vinden om nog in te kunnen posten.

Edit: Natuurlijk wel alle echte sfeertopics (Kerst, Winterpret, oliebollen, etc) dicht. Maar lijstjes maken, brainstormen over de komende oud en nieuw houdt ons denk ik allemaal toch een beetje op de been! Ik vind het in ieder geval een fijne gedachte om lekker met de hobby bezig te kunnen blijven met jullie! :D
Helemaal mee eens. De negatieve bjjsmaak van afgelopen jaar mag wel weggespoelt worden en ik denk dat zoveel mogelijk sfeertopics belangrijk zijn om weer de juiste vibe op te pakken.

Ik ga mij vooral richten op de avond. Veel klein stookspul en na 0.00 hooguit 2 boxen en verder niet. Ik vind de avond gewoon leuker. Na 0.00 geniet ik wel van al het andere moois wat de lucht in gaat

Enige cat1 wat ik zal afsteken zijn wat kartonnen knetterlint en thats it! Dus geen cat1 meer!

Verder staat mijn hele bestelling van vorig jaar nog open dus zal ik alleen wat bijbestellen als de aanbiedingen echt heel goed zijn of ik hele leuke projecten verzin!

Verder zullen we niet minder tripjes naar het buiteland gaan maken! Dat blijft hetzelfde tenzij corona toch nog erger wordt dan het al is.

Ook ik heb het gevoel van dit jaar lekker blijven hangen op het forum, wel jammer dat de countdown dichtgaat. Al vraag ik mij af of het niet mogelijk is om topics als deze misschien wel open te laten? Zeker nu we allemaal in lockdown zitten en ik denk toch dat veel mensen dit soort topics toch leuk vinden om nog in te kunnen posten.

Edit: Natuurlijk wel alle echte sfeertopics (Kerst, Winterpret, oliebollen, etc) dicht. Maar lijstjes maken, brainstormen over de komende oud en nieuw houdt ons denk ik allemaal toch een beetje op de been! Ik vind het in ieder geval een fijne gedachte om lekker met de hobby bezig te kunnen blijven met jullie! :D

Ja lijkt mij ook een prima idee. Het is toch mooi om je hobby op deze manier te kunnen delen

Ik lees dat velen direct weer het cat1 vaarwel zeggen, nou ik eigenlijk niet.
Het is me prima bevallen om lekker weer overdag te kunnen stoken met cat1. Dat ga ik er echt wel in houden.
Verder ga ik er vanuit dat we komend jaar gewoon lekker los kunnen gaan. Want dat was voor mij wel de kater van het jaar zeg....

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Overdag stoken met cat 1. Scheelt dat ik kinderen heb, dan sta je niet zo voor lul ook hahaha..
Zo'n flinke mat knopen van knetterlinten beviel toch ook aardig voor het twaalf uur moment, dus die houden we er ook in, maar om middernacht wil ik gewoon weer cat 2 hoor. Heb me er afgelopen jaar netjes aan gehouden, maar heb nog wat pijlen en potten liggen uit 2019. Die moeten toch echt een keer op :angel:

Ik reageer hier even uit persoonlijke noot op, dus zonder overleg met andere crewleden, maar de topics die jij aanstipt (lijstjes, hulp nodig bij je show en bij je bestelling) staan ook in het siervuurwerk algemeen gedeelte en dus het hele jaar vrij om in te posten. Ik stel voor die topics lekker te gebruiken na het countdown seizoen, gezien voor mij het countdown gedeelte écht een extra toegevoegde waarde heeft vanaf het vuurwerk seizoen (laatste weekend augustus) :thumbsup:

Wat ik volgend jaar anders ga doen is eigeblijk erg afhankelijk van hoe de wereld er dan uit ziet.
Voor wat betreft bestellen is mij wel 1 verandering duidelijk; minder voor het geld gaan en meer voor de goede service. Winkels die afgelopen jaar goed voor mij waren met bijvoorbeeld een soepele terugbetaling, krijgen een duidelijke streep voor op de rest, ook al is de aanbieding bij de buren misschien beter.

Verder hebben we besloten dat afgelopen jaar, het laatste jaar buiten de deur was. In principe vieren wij voortaan de jaarwisseling gewoon thuis. Dat is simpelweg gezelliger

Verder is het een drieluikje voor wat betreft scenario's;
- een cat 1 jaarwisseling in verband met Covid, dan verander ik weinig. Eigenlijk de gebruikelijke voornemens van "minder kopen", want er staan nog 2 verhuisdozen vol cat 1 spul. Ik zal een van de weinige zijn, maar het totaal ontbreken van kruitstress vond ik ook wel een jaartje fijn;
- een cat 2 jaarwisseling zoals 2019/20 zou ten opzichte van dat jaar waarschijnlijk meer vuurwerk worden, maar in ieder geval met de focus meer naar de boxen en echte parels, in plaats van opvulvuurwerk;
- een cat 1 jaarwisseling door een definitief verbod geeft de grootste verandering. Dan vieren we het lekker in het buitenland. Welk land, ligt aan veel factoren. Maar dat is het voornemen dat we al vele jaren bespreken mocht het ooit zover komen

Eens met bovenstaande post!
Een aantal winkels hebben nu een streepje of twee voor bij mij. Sommige gaan helemaal van de lijst.

Verder de eerste bestelling al staan. Ik heb er ontzettend zin in dit jaar en hoop ook lang actief te blijven met jullie

Verbod of niet, het enige wat anders moet gaan voor mij is dat er nóg meer gestookt moet worden.

Cat1 voor overdag / begin avond blijft maar dat is puur vanwege kind en ook die vind stiekem pijlen / cakes mooier (maar nog wel een beetje spannend)!

Na afloop kreeg ik nog bedankjes uit de straat voor het mooie vuurwerk, ook voor de kinderen dus hier zit het wel goed met het draagvlak.

Stond ik dan 00:00 met bergen categorie 1 me netjes aan de regels te houden terwijl om me heen de grootse blokken de lucht in gingen, dat gaat dit jaar anders worden haha

Er gaat bij mij een keer zoveel de lucht in als ik vorig jaar besteld heb. Bestelling 2020 x 2
Dat is zo een beetje de hele El Gato lijn + Kometa

Inmiddels is wel duidelijk dat komende jaarwisseling héél anders zal gaan verlopen in vergelijking met de laatste editie. De plannen zijn al goed als gesmeed doordat de bestellingen van 2020 grotendeels gelijk zijn gebleven. De lijsten hebben in de eerste weken van 2021 ook alweer een lekkere update gehad. Laat het seizoen maar alweer beginnen hoor! We gaan weer los als vanouds :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan