Nachtbrakerstopic 30-31 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Het laatste nachtbrakerstopic voor dit jaar. Is iedereen al uitgekocht? Ik hopelijk wel, maar hier in de buurt is een winkel die tussen 16:00 en 17:00 uitverkoop heeft. Word dus spannend voor mij.

Morgen ochtend vroeg naar valk en Holten. Laatste boxen ophalen. Dan snel terug naar zuid Holland om voor te bereiden.

Het laatste nachtbrakerstopic voor dit jaar. Is iedereen al uitgekocht? Ik hopelijk wel, maar hier in de buurt is een winkel die tussen 16:00 en 17:00 uitverkoop heeft. Word dus spannend voor mij.

Ik probeer me in te houden maar me vrouw heeft er weinig vertrouwen in haha!

Nouuu ik moet nog ergens een prijs ophalen.. Denk dat dat pas rond 16.00 gaat gebeuren ja! :handsup:

Zit hier darten te kijken, maar wat een drama wedstrijd... daarna lekker slapen, morgenochtend oliebollen bakken en dan eind van de middag nog een kleine bestelling halen en hopen op misschien nog een Leuke aanbieding...:D

Morgen de laatste spulletjes ophalen in de ochtend. Daarna chillings en om 18:00 gassssssssssssss!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan