Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lang leve de spoedwet die alle regels zo even de prullenbak inschuift en alles mogelijk maakt wat hun willen.Volgens mij kan je boetes niet zo snel aanpassen.
Ik ga gewoon knallen!
lang leve de spoedwet die alle regels zo even de prullenbak inschuift en alles mogelijk maakt wat hun willen.
...en dat heb ik dus ook weer geen zin in om te riskeren...
Zwaar de neiging vanaf nu elke dag wat de lucht in te jassen...shock, rotje, cake, watdanook...
Ze hoeven volgens mij niks aan te passen. Aangezien bij een totaalverbod alles buiten Cat1 in de categorie illegaal valt hanteren ze die richtlijnen. Volgens mij begint het dan bij € 750.
Het is geen probleem, alleen moet men bij de Duitse gemeente officieel aangeven dat je langer dan 24 uur in Duitsland gaat verblijven. Verder vormen zich geen problemen, plus officieel de quarantainemaatregelen in NLIk heb helaas geen rijbewijs, door corona etc is dat een beetje uitgelopen.
En ik weet ook niet hoe het zit met verblijf in Duitsland, of dat kan zonder al te veel moeite.
Maar voor volgend jaar ga ik dat zeker in gedachten houden.
Ik zit ook m'n hoofd te breken over enkele alternatieven... maar zo'n afsteektijdverkorting, dat wordt 'em ook niet. Wordt nu al nauwelijks aan gehouden, dat zal straks niet anders zijn. Bovendien haalt iedereen dan zijn gewone voorraad, dus zit je met exact hetzelfde "probleem" als nu.Ik hoop van harte dat het kabinet met een soort tussenoplossing komt. Bijvoorbeeld alleen afsteken tussen 00:00 en 01:00 uur op 1 januari. Hier zou ik vrede mee kunnen hebben. Zo worden ook alle vuurwerkhandelaren in Nederland geholpen.
Kom je ff naar Wijdschild? Ben precies hetzelfde van planVuurwerk afsteken?
Mazzelpik......vuurwerk afsteken natuurlijk, als het niet in NL mag dan ga ik naar de zus van mijn vrouw die woont bij ons net over de grens in Duitsland....probleem opgelost.
Wellicht dat ik me hierdoor ook nog niet zo druk maak over een verbod, ik heb uitwegen.
<48uur is er niks aan de hand. Wij zelf zijn bij vrienden naast de grens; 30ste inkopen, 31ste stoken.Het is geen probleem, alleen moet men bij de Duitse gemeente officieel aangeven dat je langer dan 24 uur in Duitsland gaat verblijven. Verder vormen zich geen problemen, plus officieel de quarantainemaatregelen in NL