Kingsmen

soort van limited edition met die dingetje aan de zijkant. jaaah man :p

ontopic: product met veel potentie. wellicht had dit ook met 30mm gekund om hem nog veel indrukwekkender te maken? tevens het idee van afwisseling in de rijen qua tempo lijkt me een welkome toevoeging.

prijs is voldoende over gezegd...

kortom, werk aan de winkel en finetunen die bak :)

soort van limited edition met die dingetje aan de zijkant. jaaah man :p

ontopic: product met veel potentie. wellicht had dit ook met 30mm gekund om hem nog veel indrukwekkender te maken? tevens het idee van afwisseling in de rijen qua tempo lijkt me een welkome toevoeging.

prijs is voldoende over gezegd...

kortom, werk aan de winkel en finetunen die bak :)

30mm, en dan nog duurder zeker.:bonk:

Vond dit de topper van de avond bij Orthen. Vond die korte aarzel aan het begin juist erg vet bij het opstijgen. Heeeele goede rauwe fluit ook.

Vond dit de topper van de avond bij Orthen. Vond die korte aarzel aan het begin juist erg vet bij het opstijgen. Heeeele goede rauwe fluit ook.

Zoveel mensen zoveel meningen blijkt wel weer. Ook nu weer kon deze box mij niet overtuigen gezien de hoge vraagprijs.

Hetzelfde verhaal eigenlijk als bij de Evo-demo in september. Fluiters komen uiterst moeizaam uit de tube en zoeken dan langzaam de weg naar boven. Ik vind het wat link overkomen. Verder qua fluit en boeket wel een prima box.

Dit effect is zo uniek, echt een pracht bak maar de prijs is veel te hoog. Deze in meervoud blaas je iedereen de straat uit.

Ik vind hem GAAF. Zo stroperig als de fluit loskomt van de tubes, en dat dat elke keer toch nog goedgaat joh, de krijs is echt diep en hard alleen misschien een tik te snel afgekapt door de boeketjes die begrijpelijk door fluitkruit wat kleiner zijn dan bij een ander type fluitcake. Opeenvolging van salvo's had een tik sneller mogen zijn, maar is beetje mierenneuken, de kleine pauze maakt het misschien nu juist extra 'wow' als er weer zo'n bundel schreeuwende slangen uit komt.
Ik zou dit graag 'ns zelf in de straat zien, wil er best 'ns wat hoger voor in uitgave gaan maar bij mij betekent dat "slechts"? tot een €125-130 ofzo dus zal wel nooit gebeuren :(

Nogmaals heel blij dat ik hem heb. Dikke rauwe fluittonen, mooie tail en ja dan hou je niet echt veel over voor een boeket , hoewel ik dit uitstekend uitgevoerd vind. Een special, je houd ervan of niet. Heb hem toen gelijk besteld bij de freaksite van c v/d horst, absoluut geen spijt van!
Word voor mij geen 12 uur bak, wil hier echt even van genieten zonder chaos om me heen!

Ik ben ook nog steeds zeer blij dat ik hem besteld heb :) Ziet er op film meer dan prima uit. De fluit had misschien iets langer door mogen krijsen, maar dit is al lekker. Volgens mij maken deze salvo's in de straat echt veel indruk. Voor de 112,50 die ik betaald heb (freakactie Vathorst), vind ik het zeker het geld waard. Maar de normale verkoopprijs is wel absurd hoor...

Back
Bovenaan