Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

• Ik hou mij aan de regels

Stemmen: 21 8,2%
  • Ik stook mijn oude voorraad op

Stemmen: 131 51,4%
  • Ik ga na Duitsland/ België vuurwerk halen

Stemmen: 71 27,8%
  • Ik ga illegaal vuur kopen

Stemmen: 23 9,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 9 3,5%

• Totaal stemmers
    255
Wat had ik nou toch graag op zo'n grensstraat gewoond.een straat in bv Limburg wat je wel eens op tv zag tot nr 50 Nederland en bij 52 begon duitsland wat een luxe hahahahaha:blink:20 meter lopen en lekker stoken wat een luxe.

Mag je in Duitsland nog wel stoken overdag? Ik vroeg dat in een duitse pyro stream en hij zei van niet omdat er teveel gezeik was met cat 1 ofzo.

Het verschilt per gemeente, maar de basislijn is heel 31 december en 1 januari. Natuurlijk gewoon fatsoenlijk houden, dus niet op 31 december om 6 uur 's ochtends of 1 januari om 23 uur 's avonds. Maar dat is logisch.

Behalve dat de staatsecretaris al heeft aangegeven bij een daadwerkelijk verbod, de handhaving op te voeren.

Dat is een politiek lachertje. Slechts 3% van het illegale spul wordt in beslag genomen. Ik zou het al knap vinden als ze dat dit jaar kunnen oprekken naar 10%. Zeker in deze periode trek je niet ff een blik agenten en boa’s open. Dus je kunt er zeker van zijn dat er ook dit jaar enorme hoeveelheden illegaal spul de lucht in gaat.

Dat is een politiek lachertje. Slechts 3% van het illegale spul wordt in beslag genomen. Ik zou het al knap vinden als ze dat dit jaar kunnen oprekken naar 10%. Zeker in deze periode trek je niet ff een blik agenten en boa’s open. Dus je kunt er zeker van zijn dat er ook dit jaar enorme hoeveelheden illegaal spul de lucht in gaat.
Er zijn al giga hoeveelheden Nederland binnengesluisd man, ik hoop van harte dat de handelaren met bunkers in duitsland en belgie geld ruiken, en de complete markt overspoeld raakt met goedkope zware knallers. Niet luisteren = dan maar voelen

Bij een nederlands verbod zullen wij sowieso vuurwerk afsteken, legaal of illegaal zijn we nog over bezig, maar naar Belgie is een optie. Maar afsteken zullen we, laat me niet gek maken door een stelletje linkse gekkies die eindelijk hun zin krijgen door de covid crisis!!

Ik sluit me bij mn mede stadsgenoot hout86 aan.
Er gaat hoe dan ook afgestoken worden.
Stond na jaren afwezigheid echt verbaasd hoeveel er hier in omliggende straten werd gestookt, wat ik zo links en rechts hoor hier in de buurt, niemand is van plan om zich aan een mogelijk verbod te houden.

Mocht er geen verbod komen dan bestel ik gegarandeerd bij :devil:

Ik heb er een topic over geopend.

Geloof dat niet van een strafblad. Media haalt denk ik consu en prof doorelkaar.

Ik geloof wel degelijk dat je een strafblad kan krijgen. Zie de aantekeningen bij het samenscholen van meer dan x personen. Ze gooien het op de Corona spoedwet en dan mag het gewoon.

Ik. Met mijn 30 jaar.. heb besloten om het dit jaar met cat1 spul te doen. Ik heb een neefje van 8 jaar. En ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om met die jongen niet iets met vuurwerk te doen. Dus heb ik bedacht dat ik bij winkels cat1 spul ga halen. En gaan we de hele avond en nacht cat1 stoken. Ben ik er blij mee? NATUURLIJK NIET. Maar ik vind wel dat ook bij deze tegenslag ik er het beste maar moet uithalen.

0:00 ga ik wel een blok afsteken denk ik.

Verder ga ik de komende tijd maar eens de Action en Big Bazar leegroven om nog iets te kunnen stoken.

Heb net van de buurman begrepen dat de vuurton er gewoon komt. Dus lekker fik stoken. Alle restjes van de afgelopen jaren worden opgemaakt en verder maar aan de cat 1. Het wordt gewoon een gezellige avond en we maken er wat van. Stiekem is er altijd nog best veel over als je goed gaat zoeken in huis :D

Back
Bovenaan