[Demo] Kaboom Vuurwerk Moordrecht 13 december 2019

Hierboven staat wel een korte, maar goede samenvatting. Per toeval (mijn TomTom deed rare dingen) stond ik aan de rand van het weiland, vlakbij al het moois, en niet bij het sportcomplex zelf. Prima plekje.

Bombardos, geen weggegooid geld, maar ze halen het ook niet bij de Eccentric Shots. Verder konden Statement en Weco me niet echt boeien. Degelijke effecten, redelijk wat ploffers, qua effecten vrij standaard en relatief klein, alleen het goud bleef (ondanks de wind) vrij lang hangen.

Tempest... tja, net als in september stopte die er vanavond ook na de eerste cake mee. Mooie kleuren, maar het goud, de burst en spreiding opnieuw teleurstellend. Ik heb het exclusieve sausje weer niet geproefd.

De laatste compound, de Skyline of Fire, bevestigde dat alles wat ik daarvoor had gezien niet meer dan middelmaat was. Harde burst, grote boeketten, mooie, gelijkmatige spreiding. Topper dit, hoewel ook die de eindstreep volgens mij niet haalde.

Finale was inderdaad top. Iemand een idee wat die fluiters met dat goud aan het einde waren?

Laatst bewerkt:
Ik sluit mij aan bij Bonzo, de singleshots zijn zeker de moeite waar. Verder vond ik maar 1 product : de Stingray, overtuigend. De rest vond ik echt zwaar tegenvallen. De twee Evo producten, voor een gedeelte dat we hebben gezien was gewoon goed.
De fluiters in het midden van de finale met het vele goud, die waren echt geweldig. Dus ook hier de vraag : wie heeft hier meer info over ?

Ik sluit mij aan bij Bonzo, de singleshots zijn zeker de moeite waar. Verder vond ik maar 1 product : de Stingray, overtuigend. De rest vond ik echt zwaar tegenvallen. De twee Evo producten, voor een gedeelte dat we hebben gezien was gewoon goed.
De fluiters in het midden van de finale met het vele goud, die waren echt geweldig. Dus ook hier de vraag : wie heeft hier meer info over ?
Zou het de Kingsmen zijn?

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54510-Kingsmen-*NIEUW-2019*

Nee, ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik gisteren geen Kingsmen heb gezien (geen salvo's, andere fluit, en geen of andere boeketjes)

To be sure: mijn vraag ging over de fluiters die je op het filmpje van herdervriend rond 3:30 ziet.

Back
Bovenaan